پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۱۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
دوازدهمين نمایشگاه گردشگري و صنايع وابسته از دیروز آغاز به کار کرده است و استان زنجان نیز ظرفیت های گردشگری خود را به نمایش گذاشته است.
شعارسال: مديركل ميراث فرهنگي استان زنجان در حاشیه برگزاری دوازدهمين نمایشگاه گردشگري و صنايع وابسته اظهار داشت: نمایشگاه های گردشگری نقش بسیار مهمي در معرفی جاذبه های ناشناخته و نو برای مردم دارند.

وی افزود: اینگونه نمایشگاه ها نيز محمل و بستر معرفی جاذبه هاست و امروزه شاخص های اقامتی هم نشان از توزیع عادلانه سفر دارد که این دست نمایشگاه ها نقش پررنگی در توسعه سفر دارد‌.

رحمتي با بیان اینکه در دنیا یکی از راههای توزیع عادلانه ثروت در بین جوامع، گردشگری است،افزود: چراکه از محل مازاد درآمد خانواده ها صورت می گیرد و در نتیجه با توزیع عادلانه گردشگر به صورت همه زمانی و همه مکانی سفر، منتفع شدن جوامع میزبان به وقوع می پیوندد.

این مسئول ادامه داد: هر شهري قطعه ای از پازل گردشگری ایران‌است‌ ، هر شهری قصه خاص خود را دارد که در شهر دیگری قابل تکرار نیست. ما نیز در بحث معرفی مقاصد ما باید بر این قصه ها تاکید کنیم.معمولا شهرهایی که پایه اقتصادی خود را بر گردشگری نهاده اند توزیع ثروت عادلانه تری دارند.

رحمتي افزود: گردشگری سیستمی است که موفقیت خود را مدیون کار کردن با سیستم های پیرامونش است و استان های همجوار باید بایکدیگر برای موفقیت در حوزه گردشگری کار کنتد.

به گفته مديركل ميراث فرهنگي استان زنجان، سالیانه بیش از ۶۰ میلیون نفر از محورهای مواصلاتی زنجان عبور می کنند و این امر پتانسیل سیالی است که از آن می توان برای استفاده از ثروتي به نام گردشگري استفاده کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا ، تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن 1397 ، کدخبر: ۹۸۵۶ ، www.mojerasa.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
با این ظرفیت گردشگری اگه امکانات و زیرساخت ها درست باشه منبع درامدی برای استانها و کشورمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین