پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۱۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
مديركل ميراث فرهنگي استان زنجان با اشاره به اينكه استفاده كاملي از ظرفيت‌هاي گردشگري استان زنجان نداريم گفت: در اين حوزه با مشكل كمبود اعتبارات مواجه هستيم.

شعارسال: مديركل ميراث فرهنگي استان زنجان با اشاره به اينكه استفاده كاملي از ظرفيت‌هاي گردشگري استان زنجان نداريم گفت: در اين حوزه با مشكل كمبود اعتبارات مواجه هستيم.

يحيي رحمتي در خصوص استفاده از ظرفيت‌هاي گردشگري در استان زنجان اظهار كرد: از ظرفيت‌هاي گردشگري در استان زنجان استفاده مي‌شود ولي از ظرفيت تكميلي اين حوزه استفاده نمي‌شود.

وي بيان كرد: در اين حوزه امكان ايجاد زيرساخت‌ها را داريم ولي بايد به يك مورد مهم آن هم كمبود اعتبارات توجه داشته باشيم كه در استان زنجان در بخش گردشگري با كمبود اعتبارات مواجه هستيم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان اعتبارات در اين حوزه واقعا محدود است ابراز كرد: اعتبارات 5 سال گذشته در زنجان در اين حوزه با اعتبارات 8 سال قابل مقايسه نيست و اعتبارات 4 سال ما به اندازه يك سال 89 از نظر ريالي نمي‌شود.

وي با اشاره به برگزاري جشنواره‌هاي مختلف در استان زنجان خاطر نشان كرد: سازمان اكو كه زنجان را براي سال 2020 به عنوان مركز گردشگري كشورهاي اكو اعلام مي‌كند و در نشست وزاري نيز از جشنواره غذاي جاده ابريشم زنجان حمايت و تشويق مي‌شود جزو دستاوردهاي مهمي براي استان زنجان محسوب مي‌شود.

رحمتي در پاسخ به سوالي كه چرا از دستاوردها استان به نحو احسن استفاده نمي‌شود بيان كرد: در حوزه گردشگري در استان زنجان كارهاي زيادي انجام شده و قرار نيست كارهاي نكرده چندين ساله در مدت 3،4 سال انجام شود و استفاده 100 درصدي از ظرفيت‌‌هاي گردشگري زمانبر است.

وي عنوان كرد: تغيير شاخص‌ها در اين حوزه نشان مي‌دهد كه كارهاي خوبي در اين حوزه انجام مي‌شود ولي هنوز از آن نقطه مطلوب فاصله داريم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا ، تاریخ انتشار : 18اسفند 97، کد خبر: 10148،www.mojerasa.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
برای گردشگری باید بستر فراهم باشه باید ظرفیته ای گردشگری رو گسترش بدیم و تبلیغ و سرمایه گذاری انجام بشه تا گردشگری در استان رونق بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین