پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۱۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، گفت: در استان ۴۳ روستای هدف گردشگری وجود دارد که اسامی ۱۵ روستا در فهرست روستاهای منتخب کشور قرار دارد.

شعارسال:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، گفت: در استان ۴۳ روستای هدف گردشگری وجود دارد که اسامی ۱۵ روستا در فهرست روستاهای منتخب کشور قرار دارد.

 یحی رحمتی ، با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی ستاد خدمات سفر در استان با شعار« خدمات متفاوت، رضایتمندی مسافران و گردشگران» مشغول فعالیت است، اظها رداشت: دراین راستا خوانا سازی جاذبه های گردشگری با نصب تابلوهای راهنما، تعریف مسیر بازدید، حذف عناصر آلاینده در مسیر گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

رحمتی، بر ضرورت ارائه خدمات رضایت بخش به مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد.

وی، همچنین از برپایی نمایشگاه گردشگری با هدف معرفی صنایع دستی و محصولات تولید شده در این استان خبر داد و گفت: تاکنون تعریف بسته های سفر و تبلیغات و اطلاع رسانی مسیر از جمله اقداماتی است که برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بازار در ایام نوروز باز است، تصریح کرد: البته اجباری در این کار وجود ندارد ولی همکاری بازاریان می تواند و رونق اقتصاد گردشگری استان موثر باشد.

رحمتی با بیان اینکه نظرسنجی پیمایشی به منظور ارزیابی وضعیت گردشگری و خدمات ارائه شده به گردشگران همزمان با آغاز طرح نوروزی انجام خواهد شد، گفت: ساخت پیاده راه سبزه میدان هم می تواند نقش اثرگذاری در افزایش حضور گردشگران داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان به آمادگی خانه های بوم گردی زنجان برای استقبال از گردشگران هم اشاره کرد و گفت: 100 خانه بوم گردی در حال حاضر در استان زنجان فعال است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه 150 مجوز خانه بوم گردی نیز در دست بررسی است، افزود: خانه های بوم گردی در روستاهای شیت، سهرودی، علم کندی، ابهر و درسجین فعالیت می کنند.

به گفته رحمتی در استان زنجان 43 روستای هدف گردشگری وجود دارد که 15 روستا با اسامی سهرین، ویر، خویین، درسجین، گلابر، ماری، شکورچی، شیلاندر، کوله خانه، سوکهریز، الوند، علم کندی، خورجهان، قزلو و ده بهار در فهرست روستاهای منتخب کشور قرار دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار4اسفند97،کدخبر: 731797، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
0
به امید پیشرفت در صنعت گردشگری در کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین