پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۳۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تهدید نظامی دشمن جدی نیست و ملت ایران توجهی به کری‌خوانی آمریکایی‌ها و شعارهای بی‌حساب و کتاب آن‌ها ندارد.
شعار سال: مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تهدید نظامی دشمن جدی نیست و ملت ایران توجهی به کری‌خوانی آمریکایی‌ها و شعارهای بی‌حساب و کتاب آن‌ها ندارد.

 سردار حسین دقیقی شامگاه یکشنبه در مراسم جشن انقلاب اسلامی در شهرستان بهارستان با اشاره به تحولات انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد آن اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌شمار است و در این 40 سال خدمات جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست و هر چند مشکلاتی وجود دارد اما با تبعیت از ولی‌فقیه می‌توان بر این مشکلات نیز غلبه کرد.

وی ادامه داد: حرکت و مسیر انقلاب اسلامی در دنیا از چنان شتابی برخوردار است که کشورهای جهان از آن الگو گرفته و راه و روش خود را در مسیر انقلاب اسلامی تعیین می‌کنند کما اینکه آمریکایی‌ها نیز از این شتاب به خوبی آگاه هستند.

انقلاب اسلامی همه نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرده است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سناریوهای آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از هیچ اقدامی علیه ایران از تحریم اقتصادی و سیاسی و مسائل اخلاقی گرفته تا تهاجم رسانه‌ای دریغ نکردند، اما حرکت انقلاب اسلامی از چنان اقتداری برخوردار است که همه نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده است.

سردار دقیقی با اشاره به فعالیت 2 هزار و 400 شبکه و رسانه فارسی‌زبان علیه مردم، خانواده‌ها و جوانان ایرانی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی جنگ فرهنگی وسیعی به راه انداختند اما تاکنون نتوانسته‌اند با تهاجم فرهنگی به اساس انقلاب ضربه وارد کنند.

آمریکا در اجرای طرح‌های خود در ایران شکست خورده است

وی با اشاره به اجرای 240  سناریو برای سرنگونی جمهوری اسلامی توسط آمریکا بیان کرد: کشورهای غربی در رأس آن‌ها آمریکا با اجرای برنامه‌ها و توطئه‌ها، تلاش بسیاری برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران داشتند که همه آن‌ها توسط ملت ایران تو دهنی‌های بی‌شماری خوردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر عصبانیت آمریکا از راه و روش انقلاب اسلامی و تأثیر آن بر کشورهای دیگر گفت: انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین و فراگیرترین انقلاب‌های جهان است که با تقدیم 240 هزار شهید در دوران جنگ تحمیلی توانست ایران اسلامی را بیمه کند.

امنیت ملت با شعار محقق نمی‌شود

سردار دقیقی سپس با اشاره به تهدیدات نظامی آمریکا تصریح کرد: 240 فروند شناور ناتو در خلیج‌فارس و دریای عمان مترصد ناامیدی و خشم ملت ایران از انقلاب اسلامی، فشارهای اقتصادی و گرانی‌ها هستند که با به رُخ کشیدن قدرت خود امنیت ایران را جریحه‌دار کنند.

وی ادامه داد: امنیت یک ملت شوخی‌بردار نیست و با شعار محقق نمی‌شود، استراتژی ما در برابر قدرت‌های فرامنطقه‌ای استراتژی بازدارندگی مؤثر است که سبب پشیمانی دشمن از حمله به کشور ما می‌شود.

ملت ایران عامل قدرت‌بخش انقلاب اسلامی است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به 4 مؤلفه استراتژی بازدارندگی ایران در دنیا بیان کرد: مهّم‌ترین مؤلفه این است که دشمن نتواند برآورد درستی از شدّت و همچنین وسعت حمله ما داشته باشد و دیگر اینکه دشمن نتواند تلفات خود را پیش‌بینی و امید به پیروزی داشته باشد که این مسئله بسیار حائز اهمیت بوده و دشمن نیز از این موضوع آگاه است و به همین دلیل هیچ‌وقت نمی‌تواند وارد جنگی علیه ایران شود.

سردار دقیقی اظهار داشت: عامل قدرت‌بخش ایران موشک‌های آن نیست بلکه مردم آن است و تا زمانی که مردم پشتوانه انقلاب اسلامی باشند توانمندی نظامی دشمنان به هیچ کاری نمی‌آید همچنان که امروز سلاح هسته‌ای اسرائیل با سخنرانی سید حسن نصرالله به بزرگ‌ترین تهدید علیه اسرائیل تبدیل شده است.

ملت ایران گوشش از کری‌خوانی آمریکا پر است

وی افزود: تهدید نظامی دشمن جدی نیست و ملت ایران توجهی به کری‌خوانی آمریکایی‌ها و شعارهای بی‌حساب و کتاب آن‌ها ندارد، چرا که قیام این ملت برای خدا بوده و هیچ‌گاه هدف ما از جنگ برای خاک و فتح خرمشهر نبوده بلکه برای اعتلای اسلام بوده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: بیکاری، گرانی، مشکلات اقتصادی مشکل اصلی کشور است که می‌توان همچون ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن، با وحدت و یکپارچگی ملت ایران و پشتیبانی از ولایت فقیه این مشکلات را نیز برطرف و دشمن را مرعوب خود ساخت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1397، کدخبر: 1457958 ، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
دشمن غلط می کنه تهدید نظامی کنه فقط ادعای الکی هستش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
دشمن غلط می کنه تهدید نظامی کنه فقط ادعای الکی هستش
فیضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
0
با این کارهای دولت در حق مردم عادی کوچه و بازار کارمندان دولت بترسن از جنگ نه مردم عادی چون دشمن همیشه هست جناب سزداز یادش بخیر تو خط اول بسیج بود و نترسید ترس تو جاهای خیلی دورتر بود که جنگ نبود مثل امروز و چون یادمان رفته چه کسانی از چه طبقه ای از جامعه زفتن جبهه و شهید شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین