پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اشراف اطلاعاتی ما بر سرویس‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و گروهک‌های معاند، حاکی از استیصال و عجز دشمنان ملت ایران است.
شعارسال: حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه ۹۷، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سرآغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، طلیعه مبارکی برای خدمت صادقانه، شکوفایی اقتصادی و نشاط اجتماعی بیش از پیش کشور در سایه امنیت پایدار است و به حول و قوه الهی، دهه پنجم انقلاب، دهه سیلی های سخت ملت ایران به آمریکا و مزدورانش خواهد بود که برای دشمنی با ایران اسلامی باید هزینه های سنگینی پرداخت کنند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه آمادگی های همه جانبه دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان را انکارناپذیر توصیف و تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی ما بر سرویس های منطقه ای و فرامنطقه ای و گروهک های معاند، حاکی از استیصال و عجز دشمنان ملت ایران است لذا همانند گذشته در کنار سایر دستگاههای امنیتی کشور، تلاش می کنیم امنیت کامل راهپیمایان عزیز در جشن باشکوه چهل سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور فراهم شود.

طائب خاطرنشان کرد: در شرایطی که ایران در نقطه کانونی دشمنی های نظام سلطه قراردارد، در عین حال به برکت خون شهیدان و هدایت های داهیانه امام راحل و رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) و پشتوانه عظیم مردمی، یکی از امن ترین نقاط جهان است.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در پایان تلاش های شرارت آمیز دشمن در ناامن سازی کشور را ناکارآمد و شکست خورده قلمداد کرد و گفت: به فضل الهی مردم عزیزمان در آینده، بیشتر در جریان ابعاد شکست شرارت های اطلاعاتی دشمنان ملت ایران قرار خواهند گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 21 بهمن 1397 ، کدخبر: 1230607 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
0
ان شاله همین طور که شما میگین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین