پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۷۵۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۶
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب در حاشیه نشست مسئولین این سازمان از اقدام وزارت اطلاعات در خصوص دستگیری جاسوسان سیا تقدیر کرد.روز گذشته مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات در نشستی خبری از شناسایی و دستگیری 17 جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در داخل کشور خبر داد و گفت: احکام این جاسوسان صادر شده و برخی به عنوان مفسد فی‌الارض اعدام می‌شوند.

شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه صبح روزسه‌شنبه در حاشیه نشست مسئولین این سازمان از اقدام وزارت اطلاعات در خصوص دستگیری جاسوسان سیا در ایران تقدیر و تشکر کرد.

روز گذشته مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات در نشستی خبری از شناسایی و دستگیری 17 جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در داخل کشور خبر داد و گفت: احکام این جاسوسان صادر شده و برخی به عنوان مفسد فی‌الارض اعدام می‌شوند.

این جاسوس‌ها شامل شاغلین مراکز حساس و حیاتی شامل حوزه‌های اقتصادی، هسته‌ای، نظامی و سایبری کشور و همچنین بخش خصوصی مرتبط با این مراکز هستند که به عنوان پیمانکار یا مشاور در حال فعالیت بودند.

به گفته مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات، این 17 نفر به صورت سلولی در ایران فعالیت کرده و هیچکدام از این افراد با دیگری ارتباطی نداشته و هرکدام با یک افسر سیا در ارتباط بوده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 1 مرداد 98، کد خبر: 2060730، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین