پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۴۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن ها با بهانه مخالفت جمهوری اسلامی با بازدید از مراکز نظامی به‌دنبال آن هستند که تحریم‌ها را از بخش هسته‌ای به سایر بخش‌‌ها منتقل کنند.

شعار سال: سردار حسین نجات ظهر پنجشنبه در همایش مدیران هیئت‌های رزمندگان اسلام استان البرز که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا کنار تغییر رفتار جمهوری اسلامی به‌دنبال تغییر ساختار آن هم است؛ آن ها به‌دنبال آن هستند که هزینه نقض برجام را بر گردن جمهوری اسلامی بیندازند تا خودشان متهم به نقض برجام نشوند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: آن ها با بهانه مخالفت جمهوری اسلامی با بازدید از مراکز نظامی به‌دنبال آن هستند که تحریم‌ها را از بخش هسته‌ای به سایر بخش‌‌ها منتقل کنند.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی مطرح‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد کشور به‌قدری قدرتمند شود که تحریم روی آن اثر نداشته باشد.

سردار نجات با بیان اینکه "اکنون تمام سلاح‌های مورد نیاز خودمان در کشور تولید می‌شود"، گفت: امروزه به حدی از قدرت رسیده‌ایم که آمریکا در خلیج فارس خط ارتباطی مستقیم می‌خواهد.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: اگر ما به تولیدکننده داخلی اعتماد کرده و جلوی کالای قاچاق را بگیریم، می‌توانیم گام‌های مؤثری را در اقتصاد برداریم.

سردار نجات با اظهار اینکه "اگر واقعیت‌های اسلام را به جوآن ها منتقل کنیم، شیفته آن می‌شوند", تصریح کرد: تغییر سبک زندگی از توطئه‌های آمریکایی‌هاست که از فضای مجازی برای اجرای آن کمک می‌گیرند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری هیئت‌های رزمندگان باید انقلابی باشند و دغدغه‌های نظام را بیان کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 23 شهریور 96، کد مطلب: 1518440 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین