پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: یوم‌الله ۲۲ بهمن سرآغاز پیروزی ملّت ایران بر ستمگران، حکومت الله بر جهان و برافراشته‌شدن پرچم عدالت اسلامی است و راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با آرمان انقلاب، مظهر اقتدار، نشانه متکی بودن انقلاب به ایمان‌های مردم، تجلّی عظمت و مایه امید دوستان و سرخوردگی دشمنان است.در این اطلاعیه ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، مسیر‌های ده گانه حرکت راهپیمایان را اعلام کرد.

شعارسال: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، مسیر‌های ده گانه حرکت راهپیمایان را اعلام کرد.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: یوم‌الله ۲۲ بهمن سرآغاز پیروزی ملّت ایران بر ستمگران، حکومت الله بر جهان و برافراشته‌شدن پرچم عدالت اسلامی است و راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با آرمان انقلاب، مظهر اقتدار، نشانه متکی بودن انقلاب به ایمان‌های مردم، تجلّی عظمت و مایه امید دوستان و سرخوردگی دشمنان است.

در این اطلاعیه یادآور شده است:در همین رابطه مردم متدین و ولایتمدار خاستگاه انقلاب اسلامی قم همیشه سرافراز ساعت ۹ صبحِ روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه از مناطق دهگانه شهری حرکت مقدس و انقلابی خود را به سمت میدان بزرگ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علی‌ها مجاور مسجد امام حسن عسگری عیله‌السلام آغاز کرده و سپس ساعت ۱۰ صبح، منسجم و یکپارچه با هدف عمل به وظیفه دینی و انقلابی در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز کنونی و برگزاری جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی دشمن‌شکن خود را از مسیر‌های منتهی به حرم مطهر شامل میدان آستانه – خیابان اراک – پل حجتیه – چهار راه شهداء و خیابان ارم برگزار خواهند کرد.

در این اطلاعیه عنوان شده است:اینک در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شکرانه موهبت الهی استقرار نظام دینی در شرایطی که با تشدید سیاست‌های خصمانه نظام سلطه و تحمیل جنگ تمام عیار رسانه‌ای – روانی و اقتصادی، دشمن تمام توان و تلاش خود را به کاستن از اعتماد مردم به نظام و امید ملّت به آینده و بی‌رونق کردن ۲۲ بهمن چهل‌سالگی انقلاب و ورود به دهه پنجمِ حیات طیبه و بالنده نظام اسلامی متمرکز کرده است، از آحاد مردم شریف و متدین و زمان‌شناس دعوت به‌عمل می‌آید با حضور گسترده خود در راهپیمایی تماشایی و پرشورتر از قبل ۲۲ بهمن بار دیگر دشمن را مأیوس و با پاسخ کوبنده و دندان‌شکن خود، بیگانگان و سست‌عهدان را به عقب برانند و با عظم راسخ الهی و انقلابی معادلات طاغوت اعظم آمریکای جهانخوار و ایادی منطقه‌ای و داخلی آن را به هم بریزند.

بر اساس این گزارش مسیر‌های راهپیمایان برای عزیمت به میدان آستانه به این شرح است:

۱- مسجد طفلان مسلم علیه‌السلام، خیابان توحید – خیابان اراک (امیرکبیر) – میدان شهید مطهری – پل معصومیه - میدان آستانه.

۲ - مسجد عبداللهی، خیابان امامزاده ابراهیم علیه‌السلام – بلوار نیروی هوایی – میدان شهید سعیدی - میدان شهید مطهری – پل معصومیه - میدان آستانه.

۳ - مسجد دوازده امام علیهم‌السلام، خیابان خاکفرج – پل علیخانی - چهار راه بازار - میدان آستانه.

۴ - مسجد المهدی، ۲۰ متری شهید بهشتی – خیابان امام خمینی (ره) - میدان شهید مطهری - پل معصومیه - میدان آستانه.

۵ - مسجد، ولی عصر (عج)، خیابان آذر – چهار راه بازار – میدان آستانه.

۶ -مسجد رضوی، خیابان ۱۹ دی - چهار راه بازار – میدان آستانه.

۷ - مسجد چهل‌اختران، خیابان آذر – چهار راه بازار – میدان آستانه.

۸ - مسجد چهارمردان، خیابان انقلاب – ۴۵ متری عماریاسر – خیابان آذر – چهار راه بازار – میدان آستانه.

۹ - مسجد امیرالمؤمنین علیه‌السلام، خیابان شهیدان فاطمی – خیابان شهداء – خیابان آیت الله مرعشی نجفی (ارم) میدان آستانه.

۱۰ - مسجد محمد رسول‌الله (ص)، بلوار شهید کریمی، خیابان شهید صدوقی – خیابان شهداء – خیابان آیت الله مرعشی نجفی (ارم) – میدان آستانه.

ضمناً راهپیمایی‌های مشابه با شرکت اهالی ولایتمدار و همیشه حاضر در صحنه شهر‌های دستجرد، جعفریه، سلفچگان، کهک و قنوات همچنین روستا‌های تابعه استان برگزار خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:20 بهمن 1397 ، کدخبر:6827150 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
اعلامم نمیکردید مردم قم همیشه در صحنه حضور پررنگ دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین