پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۸۹۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴
رئیس‌کل بانک مرکزی درباره دلیل افزایش بدهکاری دولت به بانک مرکزی، گفت‌: این بدهکاری بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی است. عبدالناصر همتی اظهار کرد: دولت به برخی از پیمانکاران بدهی داشته است و این پیمانکاران نیز به بانک‌ها بدهکار بودند. طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی دولت این بدهکاری‌ها را بر عهده گرفته و به همین دلیل بدهی دولت به بانک‌ها افزایش یافته است.

شعارسال: رئیس‌کل بانک مرکزی درباره دلیل افزایش بدهکاری دولت به بانک مرکزی، گفت‌: این بدهکاری بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

 عبدالناصر همتی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیات دولت اظهار کرد: دولت به برخی از پیمانکاران بدهی داشته است و این پیمانکاران نیز به بانک‌ها بدهکار بودند. طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی دولت این بدهکاری‌ها را بر عهده گرفته و به همین دلیل بدهی دولت به بانک‌ها افزایش یافته است. او همچنین در مورد افزایش نقدینگی کشور، خاطرنشان کرد: از اول امسال حدود ۶/ ۱۵ درصد افزایش نقدینگی داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته خیلی تفاوت نداشته است. او در پاسخ به اینکه آیا شعبه‌ای برای اجرای اینستکس ایجاد شده است، گفت: ما در حال ایجاد این شعبه هستیم. او همچنین در پاسخ به منتقدانی که معتقدند اینستکس قابلیت اجرایی ندارد، بیان کرد: باید در این زمینه صبر کنیم فعلا شروع کار است و باید جلو برویم. فعلا برای قضاوت زود است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری روزنامه دنیای اقتصاد ،تاریخ 25انتشار: بهمن 97، کدخبر:3496366 www.donya-e-eqtesad.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین