پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۹۰۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با گلایه از کسب‌و کار طلا گفت: بازار طلا رنگ و بوی شب عید ندارد و همچنان تقاضا برای مصنوعات صفر است
شعارسال:رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با گلایه از کسب‌و کار طلا گفت: بازار طلا رنگ و بوی شب عید ندارد و همچنان تقاضا برای مصنوعات صفر است.

ابراهیم محمدولی با بیان این که قیمت طلا و سکه طی دو روز اخیر نوسانات شدیدی را تجربه کرده است، توضیح داد: اگرچه اواخر سال گذشته نیز با جهش قیمت طلا و سکه مواجه شدیم، اما بازار امسال نسبت به پارسال نیز درصد رکود بیشتری دارد.

محمدولی با بیان این که میزان تقاضا برای طلای خام و سکه بیشتر از مصنوعات طلا است، اظهار کرد: قیمت سکه یک گرمی حدود 800هزار تومان است، اما متاسفانه مردم قدرت خرید یک گرم سکه با این قیمت را ندارند.

وی با گلایه از کسب‌وکار بازار طلا در آستانه شب عید تاکید کرد: اگر دولت سیاست‌های اقتصادی مناسب برای اداره بازار در نظر نگیرد، مجددا قیمت‌ها از کنترل خارج خواهد شد.

محمدولی ادامه داد: در جلسه‌ای که حدود یک ماه و نیم گذشته با معاون بانک مرکزی داشتیم، به آن‌ها پیشنهاد کردیم که صنف ما می‌تواند به عنوان مشاور و بازو در حد توان به اقتصاد کشور و بانک مرکزی کمک کند اما استقبال چندانی از این پیشنهاد نشده است.

به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، طی نوسانات اخیر حباب سکه به 400هزار تومان رسیده است.

مظنه قیمت طلا و سکه در بازار امروز

بر این اساس، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام طرح امامی چهار میلیون و 435هزار تومان و بهای سکه بهار آزادی چهار میلیون و 280هزار تومان است.

همچنین، امروز نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با قیمت دو میلیون و 450 و یک میلیون و 550هزار تومان داد و ستد می‌شود و بهای قیمت سکه یک گرمی به 800 هزار تومان رسید.

هر گرم طلای 18عیار نیز در بازار امروز 409هزار و 750تومان قیمت‌گذاری شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازسایت اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار29 بهمن 97، کدخبر: 336731،www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
0
0
با این قیمت چه توقعی که مردم بتونن طلا بحرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین