پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۱۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
نیروهای یمنی مواضع سعودی ها در مناطق عسیر و نجران در جنوب عربستان را با موشک های خود هدف قرار دادند.
شعارسال: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال ۱ به سوی مزدوران متجاوز در نزدیکی گذرگاه علب شلیک کردند که به کشته و زخمی شدن شماری از متجاوزان انجامید.

نیروهای یمنی در عملیات دیگری تلاش مزدوران ارتش عربستان را برای پیشروی به سوی پایگاه الحماد ناکام گذاشتند که در پی آن شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند. آنها همچنین یک فروند موشک به مواضع مزدوران ارتش عربستان در صحرای الاجاشر نزدیک نجران شلیک کردند.

در همین رابطه یک منبع نظامی گفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مواضع ارتش عربستان در منطقه رقابه الحلق در نجران را با توپخانه هدف قرار داد.

وی افزود: عناصر مزدور سعودی و تجهیزات آنها در منطقه الصوح مقابل نجران نیز با توپخانه هدف قرار گرفت.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1397 ، کدخبر: 4546267 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین