پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در روزهای پایانی که حضور شهروندان در مراکز خرید افزایش پیدا می کند، هموطنان مراقب ماموران قلابی باشند.

شعار سال : سرهنگ بهزاد هادی پور رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با توجه به افزایش حضور شهروندان در مراکز خرید سطح شهر در روز‌های پایانی سال، سارقان با بکارگیری شگرد‌های مختلف سعی در سرقت اموال شهروندان دارند که لازم است مردم برای حفظ اموال خود توجه کافی داشته باشند.

وی افزود: یکی از شیوه‌های سارقان این است که با نزدیک شدن به افراد و خودرو‌ها و معرفی خود به عنوان مامور به تفتیش بدنی و وسایل آنها می‌پردازند و در یک لحظه اقدام به سرقت می‌کنند.

سرهنگ هادی پور خاطرنشان کرد: شهروندان در مواجهه با اشخاصی که خود را مامور معرفی می‌کنند حتما کارت شناسایی و حکم ماموریت را از آنان بخواهند و در صورت مشکوک شدن، مورد را به پلیس ۱۱۰ یا سامانه ۱۹۷ اطلاع دهند تا ماموران و بازرسان پلیس در سریعترین زمان در محل حاضر شوند.

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پیام رسان شبکه خبر،تاریخ انتشار:29بهمن 1397، کدخبر:670418،www.irinn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین