پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه آزادراه اراک - خرم آباد طی سه سال آینده به بهره برداری می رسد.

شعار سال :محمد اسلامی پیش از ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه احداث محور اراک- خنداب-کمیجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در استان مرکزی از تعدادی پروژه های راهسازی این استان به مسیرهای جنوب و غرب کشور و همچنین پروژه احداث مسجد خنداب بازدید شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: دو پروژه راهسازی مهمی که در استان مرکزی هم اکنون در دست اقدام می باشد، یکی پروژه آزادراه از اراک به خرم آباد به طول ۱۳۴ کیلومتر است که امیدواریم بخش میانی این آزادراه را تا قبل از پایان سال آینده به ترافیک باز کنیم.

اسلامی بیان کرد: بخش آغازین این پروژه از اراک که از تقاطع های غیرهمسطح در جوار پالایشگاه و پتروشیمی می باشد، آغاز شده و این طرح پروژه مهمی است که تاثیرات محلی، منطقه ای و ترانزیتی دارد و امیدواریم در زمان بندی سه ساله ای که برای این پروژه در نظر گرفته شده آن را به انجام برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان ساخت: در رابطه با محور اراک - خنداب - کمیجان سه نکته مدنظر بود یکی زیرگذر توره، دیگری بهسازی  و آسفالت مسیر که بخشی از آن انجام شده و قرار گیری رودخانه قره چای در مسیر که اقدامات در حال انجام است و کمبودهای مالی این طرح در وزارتخانه بررسی و پیگیری لازم انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در رابطه با بهسازی راه ها در محدوده های جاده ای که مرتبط با راهداری باشد، مساعدت لازم را برای آسفالت و... انجام خواهیم داد و در نقاطی که سابقه حادثه خیزی دارند، ابتدا ایمن سازی و سپس هوشمندسازی مسیر صورت می پذیرد و علاوه بر آن، جذب سرمایه گذاری برای احداث مراکز و مجتمع های بین جاده ای به منظور توقف بیشتر رانندگان و کاهش تصادفات در دستور کار است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:2 اسفند 1397،کد خبر:4548554،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین