پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۸۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از اشراف پلیس بر مخلان نظم و امنیت عمومی خبرداد و تاکید کرد که اجازه اخلال در نظم عمومی به این افراد داده نخواهد شد.وی با بیان اینکه پلیس اشراف خوبی بر مخلان نظم و امنیت در پایتخت دارد، گفت: با توجه به اینکه اطلاعات افراد مخل نظم و امنیت اجتماعی در پلیس وجود دارد، پلیس اشراف خوبی بر آنها داشته و قطعاً اگر اقدامی انجام دهند که باعث اخلال در نظم عمومی شود، دستگیر خواهند شد و تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

شعار سال: سردار علی ذوالقدر درباره نظارت پلیس بر مخلان نظم و امنیت عمومی ، اظهار کرد: پلیس اطلاعات افرادی را که سابقه‌دار هستند و اخلال در نظم عمومی به وجود می‌آورند که اصطلاحاً به آنان اراذل و اوباش گفته می‌شود، در بانک اطلاعاتی خود دارد.

وی با بیان اینکه پلیس اشراف خوبی بر مخلان نظم و امنیت در پایتخت دارد، گفت: با توجه به اینکه اطلاعات افراد مخل نظم و امنیت اجتماعی در پلیس وجود دارد، پلیس اشراف خوبی بر آنها داشته و قطعاً اگر اقدامی انجام دهند که باعث اخلال در نظم عمومی شود، دستگیر خواهند شد و تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تاکید کرد: مردم خیالشان راحت باشد که ما اجازه اخلال در نظم عمومی را به این افراد نخواهیم داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران تاریخ انتشار3 اسفند 97، کد خبر: 97120100558، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین