پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۹۲۱۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
مرکز آمار با اعلام جزئیات نرخ تورم بهمن‌ماه ۱۳۹۷ از شکسته شدن رکورد تورم مواد غذایی دولت احمدی‌نژاد در سال جاری خبر داد. بر اساس گزارش مرکز آمار، تا پیش از این،بالاترین رکورد تورم مواد غذایی(شامل خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها) مربوط به ماه‌های پایانی دولت احمدی‌نژاد یعنی در خرداد سال ۱۳۹۲ بود که تورم نقطه به نقطه مواد غذایی در آن ماه به ۵۹.۷ درصد رسید.

شعار سال: بر اساس گزارش مرکز آمار، تا پیش از این،بالاترین رکورد تورم مواد غذایی(شامل خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها) مربوط به ماه‌های پایانی دولت احمدی‌نژاد یعنی در خرداد سال ۱۳۹۲ بود که تورم نقطه به نقطه مواد غذایی در آن ماه به ۵۹.۷ درصد رسید.

طبق همین گزارش مرکز آمار، در بهمن‌ماه امسالتورم نقطه به نقطه مواد غذایی به ۶۲.۸ درصد رسیده و رکورد بالاترین تورم مواد غذایی را از آن خود کرده است.

بر این اساس، هم‌اکنون دولت روحانی در تورم مواد غذایی از دولت احمدی‌نژاد جلو زده است و از این پس انتقادات مسئولان دولت فعلی از تورم دولت قبل، پذیرفتنی نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق تاریخ انتشار 9 اسفند 97، کد خبر: 939964، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین