پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۱۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
وزیر بهداشت گفت: بدهی فعلی وزارت بهداشت بیشتر به دلیل بستانکاری است. رقم قابل توجهی از سازمان تامین اجتماعی طلب داریم، البته در بیمه سلامت پرداخت‌ها طی یکی دو ماه گذشته به روز شده است.

شعارسال: وزیر بهداشت گفت: بدهی فعلی وزارت بهداشت بیشتر به دلیل بستانکاری است. رقم قابل توجهی از سازمان تامین اجتماعی طلب داریم، البته در بیمه سلامت پرداخت‌ها طی یکی دو ماه گذشته به روز شده است.

 سعید نمکی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: وزیر رفاه تلاش می کند تا قبل پایان سال حداقل ٥٠ درصد طلب ها از تامین اجتماعی را دریافت کنیم که گشایش خوبی در کار بیمارستان ها خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم مطالبات کارانه پرستاران را نیز با منابعی که از سازمان تامین اجتماعی و برخی دستگاه ها طلب داریم، پرداخت کنیم. همچنین معوقات پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت بهداشت را نیز قرار است تا ٢٥ اسفند پرداخت و شب عید بهتری را برای کارمندان وزارت بهداشت ایجاد کنیم.

سال آینده کسری بودجه نخواهیم داشت

وزیر بهداشت درباره بودجه نظام سلامت در سال ٩٨ گفت: در حال حاضر مجلس در حال بررسی بودجه است و با بودجه ای که برای حوزه سلامت پیشنهاد کردیم و با حمایت مجلس، چیزی به عنوان کسری بودجه در سال آینده نخواهیم داشت.

تعرفه‌های پزشکی تا پایان سال اعلام می‌شود

وزیر بهداشت درباره تعرفه‌های پزشکی سال ۹۸ بیان کرد: در حال کار روی تعرفه های پزشکی هستیم و دبیر شورای عالی بیمه را در این رابطه مامور کردیم. امیدواریم تا پیش از پایان سال بتوانیم جلسه شورای عالی بیمه درباره تعرفه های پزشکی را برگزار و تعرفه را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: در هفته آینده جلسه روسای دانشگاه های علوم پزشکی برگزار و برنامه های سال آینده بررسی می شود. همچنین اگر کاستی هایی در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی وجود داشته باشد، در این جلسه بررسی و پیگیری می شود.

نظارت بر مراکز تهیه غذا در ایام نوروز

نمکی درباره نظارت بر مراکز تهیه و توزیع غذا در ایام نوروز اظهار داشت: تیم های بهداشت محیط برای سرکشی به مراکز تهیه و ارائه غذا تجهیز شدند و همچنین آموزش ها و بروشورها نیز برای ایام نوروز آماده می شود. از طرفی همکاری هایی به وسیله طرح مشترکی بین اورژانس، راهنمایی و رانندگی و دانشگاه های علوم پزشکی در راستای کاهش حوادث ترافیکی در دست انجام است.

حادثه در یکی از بیمارستان‌های سمنان

وی درباره حادثه در یکی از بیمارستان های سمنان نیز بیان کرد: در این حادثه مانومتر دچار اشکال حین نقل و انتقال بیمار شد که دستور دادم ٢ تیم فنی و تخصصی مستقر شوند و موضوع را بررسی کنند. هنوز به نتیجه مشخصی درباره علت این حادثه نرسیدیم و تیم ها در حال بررسی موضوع هستند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایران پزشک ،تاریخ انتشار : 8اسفند 97، کد خبر:11145 ،www.iranmd.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین