پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۷۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۳
شماره تلفن ۲۸۴۷ به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به هرگونه تخلف و شکایت در رابطه با هتلداران رسیدگی می‌کند.راه دیگر شکایت، استفاده از پورتال جامعه هتلداران ایران است.

شعارسال: تخلفات هتلداران، به صورت تلفنی در طول ایام نوروز از سوی جامعه هتلداران ایران بررسی می‌شودشماره تلفن ۲۸۴۷ به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به هرگونه تخلف و شکایت در رابطه با هتلداران رسیدگی می‌کند.

جمشید حمزه زاده با اشاره به پورتال جامعه هتلداران بیان کرد:یکی از راه‌های بررسی شکایات مسافران نوروزی از طریق پورتال جامعه هتلداران است، ستاد نوروزی جامعه هتلداران نیز در ایام تعطیلات نوروز فعال است و مسافرانی که دسترسی به اینترنت دارند، می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل، شکایات خود را از طریق پورتال این جامعه به آدرس http://hoteldaran.com/fa/complaints   ارسال کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: 11اسفند 1397 ، کدخبر:882393 ،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی فرهمند
France
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
0
0
هتل آتیلار بندرعباس ۲۵ و ۲۶ مهرماه اقامت داشتم، شبی بیش از یک میلیون ازم گرفت ولی هر دو روز آب گرم حمام مشکل داشت . باعث شد مریض بشم. مسول هتل اقای انصاری در محل حضور نداشت. واقعا مسافر مظلوم گیر میارن. خاطره بدی از بندر در ذهنم ایجاد کرد.
سهیل آقایاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
0
هتل ...... در میاندوآب از لحاظ نظافت افتضاح اتاق ها سرد و تاریک است پرسنل بد اخلاق و نظافت آشپزخانه برای تهیه صبحانه کاملا غیر بهداشتی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین