پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
مرکز استحصال و بسته بندی خاویار، با حضور وزیر جهاد کشاورزی در منطقه قروق شهرستان تالش استان گیلان به بهره برداری رسید.رئیس اداره شیلات تالش نیز در خصوص مرکز فراوری و بسته بندی خاویار گفت: این طرح با ظرفیت استحصال و بسته بندی روزانه 100 کیلوگرم خاویار و عمل آوری روزانه یک هزار کیلوگرم گوشت ماهی خاویار اجرا شده است.

شعارسال: مرکز استحصال و بسته بندی خاویار، با حضور وزیر جهاد کشاورزی در منطقه قروق شهرستان تالش استان گیلان به بهره برداری رسید.

 وزیر جهاد کشاورزی روز پنجشنبه در آئین افتتاح مرکز فراوری و بسته بندی خاویار در تالش گفت: کشور از ظرفیت های قابل توجهی در پرورش آبزیان برخوردار است و در استان گیلان و تالش نیز با تلاش مجریان طرح ها، اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

محمود حجتی در حاشیه افتتاح این طرح با بررسی مشکلات چند تن از مجریان طرح های پرورش ماهی، در خصوص رفع مسائل و موانع کاری آنها دستوراتی را صادر و راهنمایی های لازم را ارائه کرد.

رئیس اداره شیلات تالش نیز در خصوص مرکز فراوری و بسته بندی خاویار گفت: این طرح با ظرفیت استحصال و بسته بندی روزانه 100 کیلوگرم خاویار و عمل آوری روزانه یک هزار کیلوگرم گوشت ماهی خاویار اجرا شده است.

سهراب سلطانی افزود: این طرح با 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا و برای 15 نفر به صورت مستقیم در آن شغل ایجاد شده است.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش نیز گفت: این شهرستان رتبه نخست تولید ماهی های خاویار استان گیلان را دارد و بخش عمده خاویار مورد نیاز بازار در این شهرستان تولید می شود.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار: 16اسفند 97، کد خبر: 83234825،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین