پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
رئیس هیات مدیره کیسون گفت: مطالبات پیمانکاران اصلی ترین دلیل مشکلات مالی کیسون محسوب می شود اما امیدواری زیادی نسبت به دریافت این مطالبات و رفع مشکلات مالی این شرکت وجود دارد.

شعار سال: براساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی دادستان عمومی و انقلاب خواف از پرداخت هفت ماه حقوق معوقه کارگران شرکت کیسون به مبلغ حدود ۴۰ میلیارد ریال خبر داد البته این شرکت پیمانکاری به دلیل مشکلات مالی هنوز مبلغ قابل توجهی به کسبه و بازاریان بدهکار است.

در این خصوص محمدرضا انصاری رئیس هیات مدیره کیسون گفت: حقوق کارگران این شرکت پس از گذشت هفت ماه در حال پرداخت است.

وی با بیان اینکه مطالبات پیمانکاران اصلی‌ترین دلیل مشکلات مالی این شرکت محسوب می‌شود، افزود: میزان مطالبات شرکت از پیمانکاران حدود صدها میلیارد تومان برآورد می‌شود زیرا این شرکت تاکنون در 29 پروژه، حضور و عملیات پیمانکاری انجام داده است.

انصاری در پایان خاطرنشان کرد: مطالبات کیسون از کارخانه‌های متعدد بوده اما امیدواری زیادی نسبت به تسویه این مطالبات و رفع مشکلات مالی این شرکت وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بورس نیوز، تاریخ 19 اسفند 97، کد مطلب: 189353: www.boursenews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین