پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: صبح امروز به دلیل بارش برف و کولاک محور فیروزکوه در محدوده گدوک مسدود شد که مجبور شدیم راه را بسته و وسایل‌نقلیه را به استفاده از زنجیرچرخ ملزم کنیم و هم‌اکنون نیز تردد در این محدوده فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

شعارسال: سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در اکثر محورهای دو استان آذربایجان شرقی و غربی، محور کوهرنگ ـ مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری، محور توسکستان ـ شاهرود در استان گلستان، محور اسالم به خلخال در استان گیلان، محورهای مواصلاتی در ارتفاعات استان سمنان، محور کرج ـ چالوس، هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم.

وی با اشاره به بارش باران در اغلب محورهای استان خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان و ایلام از مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در ارتفاعات محورهای استانهای همدان، مازندران، اردبیل و خراسان شمالی وجود دارد.

رحمانی از ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی کلان‌شهر تهران خبر داد و یادآور شد: بخشی از سفرهای نوروزی شکل گرفته و حجم ترافیک در محورهای ورودی‌های کلان‌شهرها کمی کمتر از روزهای گذشته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تصریح کرد: محور کیاسر ـ سمنان در دو استان مازندران و سمنان و گردنه شاه‌منصوری در استان چهارمحال و بختیاری به دلیل بارشهای اخیر مسدود است و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرفوری، تاریخ انتشار:27اسفند1397 ، کدخبر: 912353: www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین