پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: تمام محورهای مواصلاتی کشور از یکشنبه (11 فروردین ماه) به جز جنوب سیستان و بلوچستان لغزنده است هموطنان در صورت سفر به دلیل لغزنده بودن جاده ها با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
شعار سال: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: تمام محورهای مواصلاتی کشور فردا (11 فروردین ماه) به جز جنوب سیستان و بلوچستان لغزنده است هموطنان در صورت سفر به دلیل لغزنده بودن جاده ها با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ نادر رحمانی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: هموطنان قبل از سفر از طریق شماره تلفن های 120و 88255555 (ده خط) که به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است یا از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی www.rahvar120.ir که آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است، در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.
وی همچنین از هموطنان خواست روزهای 11 و 12 فروردین ماه به استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان، کهگیلویه بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب آذربایجان غربی، شمال خوزستان و شمال فارس سفر نکنند چرا که این استان ها به شدت درگیر وضعیت جوی نامساعد است و این دو روز برای سفر تا پایان روز 12فروردین مناسب نیست.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور گفت: در جاده کرج - چالوس(ارتفاعات) بارش برف و در استان های اردبیل و گیلان (اکثر جاده ها)، آذربایجان شرقی (جاده های اهر - تبریز و مرند - تبریز) بارش باران گزارش شده است.
سرهنگ رحمانی افزود: در بیشتر جاده های استان اردبیل مه گرفتگی گزارش شده است.
وی ادامه داد: ترافیک در جاده کرج - چالوس محدوده های سد کرج تونل 5 و تونل 7 و تونل تکاور در هر دو مسیر نیمه سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور گکت: ترافیک در آزادراه های تهران - کرج، کرج - قزوین، هراز (در هر دو مسیر)، فیروزکوه (در هر دو مسیر)، آزادراه تهران - قم، آزادراه قزوین - رشت طول جاده و سمنان - دامغان در هر دو مسیر طول محور پرحجم و روان است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:10 فروردین 1398،کدخبر:83259379،ana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین