پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن ۲۲ محور در کشور به دلایل مختلف از جمله شرایط جوی خبر داد.وی درباره دیگر محورهای مسدود نیز بیان کرد: در استان کردستان محور فرعی سروآباد - پاوه (گردنه ته ته) به علت یخ زدگی و عدم ایمنی کافی، محور تنکابن فرعی توکله (پل توکله) در استان مازندران به علت سیل و تخریب پل و در استان مازندران محور چمستان فرعی در کاپی به علت عدم ایمنی کافی مسدود شدند.

شعار سال: سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت محورهای مسدود شده کشور با بیان اینکه تا امروز ۵ فروردین ماه، ۲۲ محور به دلایل مختلف مسدود است، اظهار کرد: محور اولنگ شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی، محور دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز به علت عدم ایمنی کافی، حور پونل - خلخال در استان گیلان به علت ریزش کوه، محور سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور گنجنامه - تویسرکان در استان همدان نیز به علت عدم ایمنی کافی مسدود هستند.

وی درباره دیگر محورهای مسدود نیز بیان کرد: در استان کردستان محور فرعی سروآباد - پاوه (گردنه ته ته) به علت یخ زدگی و عدم ایمنی کافی، محور تنکابن فرعی توکله (پل توکله) در استان مازندران به علت سیل و تخریب پل و در استان مازندران محور چمستان فرعی در کاپی به علت عدم ایمنی کافی مسدود شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محور روستایی نسار شهرستان چرداول در استان ایلام به علت رانش زمین مسدود شده است، گفت: در استان ایلام محورزرنه - سومار به علت عملیات راهسازی مسدود است و محور قدیم چذابه در استان خوزستان به علت بالا آمدن آب دریاچه هور، محور کوهرنگ - مسجد سلیمان (گردنه شاه منصوری) در استان چهارمحال و بختیاری به علت بارش برف و خطر سقوط بهمن مسدود شده است.

رحمانی با بیان اینکه محور شاهرود-آزادشهر (محدوده خوش ییلاق-آزادشهر) در استان سمنان به علت ریزش کوه مسدود است و مسیر جایگزین محور سمنان-فیروزکوه، در محور گرگان-آق قلا در استان گلستان به علت آبگرفتگی، محور دیباج - گلوگاه در استان مازندران به علت آبگرفتگی، جنوب محورهای دلگان - ایرانشهر و دلگان - بزمان در استان سیستان و بلوچستان به علت طغیان رودخانه‌های محلی، محور خمیر به لنگه در استان هرمزگان به علت بارش باران و طغیان رودخانه، محور فرعی خواجه نفس به گمیشان در استان گلستان به علت بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه مسدود است.

وی در پایان اظهار کرد: محور دلگان - ذهکلوت در استان سیستان و بلوچستان به علت بارش باران و طغیان رودخانه مسدود است. محور فرعی زیاتعلی - باشنگی در استان هرمزگان به علت بارش باران و طغیان رودخانه، محور ایرانشهر - خیرآباد در استان سیستان و بلوچستان به علت بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه و محور فرعی ایرانشهر - مهرستان نیز به علت بارش باران و طغیان رودخانه مسدود است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 5 فروردین 98، کد خبر: 4575043، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
ادم میمونه این نعمت را شکر کنه یا بخاطر این گرفتاری ها ناراحت باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین