پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه ساعت ۱۱:۰۴ دقیقه حادثه رانش برف در ارتفاعات توچال به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد، گفت: بر اساس گزارش های ارسالی، این حادثه حد فاصل ایستگاه ۲ و ۵ توچال رخ داده است.

شعار سال:سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات سقوط بهمن در ارتفاعات توچال را تشریح کرد.

جلال ملکی با بیان اینکه ساعت ۱۱:۰۴ دقیقه حادثه رانش برف در ارتفاعات توچال به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد، گفت: بر اساس گزارش های ارسالی، این حادثه حد فاصل ایستگاه ۲ و ۵ توچال رخ داده است.

وی افزود: تیم امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه به مدت ۴۸ ساعت در این منطقه حضور دارد و پس از اعلام حادثه نیز ایستگاه آتش نشانی ولنجک که دارای امداد و نجات کوهستان هستند نیز به محل اعزام شدند. همچنین یک تیم امدادی نیز توسط تله کابین های باری به محل حادثه رفتند.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه آنتن دهی موبایل در منطقه ضعیف است در خصوص محبوس شدگان در برف، اطلاعات ضد و نقیضی دریافت شده است. احتمال داده می شود یک تا سه نفر در برف محبوس شده باشند و احتمال این نیز وجود دارد که در این رانش هیچ فردی در برف نمانده باشد. در حال حاضر نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی در محل حاضر هستند و آمار قطعی به زودی اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: این حادثه خارج از مسیر اصلی پیاده روی در توچال است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:6دی1398،کد خبر:4808528،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین