پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۵
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در تلاش هستیم تا داروخانه اختصاصی برای بیماران نادر ایجاد شود که در این زمینه وزیر بهداشت به صورت مکتوب قول داد تا با مساعدت ویژه دنبال شود.

شعارسال: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در تلاش هستیم تا داروخانه اختصاصی برای بیماران نادر ایجاد شود که در این زمینه وزیر بهداشت به صورت مکتوب قول داد تا با مساعدت ویژه دنبال شود.

ولی الله نانواکناری درباره ایجاد داروخانه برای بیماران نادر افزود: علاوه بر وزیر بهداشت، با رییس سازمان غذا و دارو نیز در این زمینه صحبت‌هایی انجام شده است.

وی ادامه داد: بنیاد بیماری‌های نادر به دنبال ایجاد داروخانه‌ای برای تهیه داروهای بیماران نادر است تا بتواند داروی این بیماران را به سرعت تهیه کند و با هزینه کمتری در اختیار این بیماران قرار بدهد.

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت باید به بیماران خاص و نادر کمک کند. زیرا این بیماران در شرایط دشواری زندگی می‌کنند. بیمار نادر نباید رنج و مشکل تهیه دارو داشته باشد. خود بیمار و خانواده‌های آن‌ها رنج بیماری را تحمل می‌کنند و باید به این بیماران بیشتر کمک کرد. بنیاد بیماری‌های نادر تلاش‌های زیادی برای کمک به این بیماران انجام داده و در همین راستا تدوین سند بیماری‌های نادر نیز در دست انجام است.

نانواکناری درباره حضور سعید نمکی در وزارت بهداشت نیز اظهار کرد: چند جلسه‌ای با وزیر بهداشت برگزار کردیم و فکر می‌کنم با حضور دکتر نمکی، قدم‌های مثبتی در حوزه سلامت برداشته خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری ایران پزشک  ، تاریخ انتشار: 27اسفند 1397 ، کدخبر:11245 www.iranmd.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین