پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
رئیس‌جمهور ترکیه در انتقاد از رویکرد غربی‌ها درباره جنایت کرایست‌چرچ نیوزیلند گفت که اروپایی‌ها در قبال این حادثه سکوت اختیار کرده‌اند.
شعار سال : به نقل از خبرگزاری رویترز، "رجب طیب اردوغان"، رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد سرویس اطلاعاتی این کشور درباره تروریستی یا شخصی بودن انگیزه حمله در اوترخت هلند تحقیق می‌کند.
رئیس جمهور ترکیه در ادامه افزود: آن‌ها در حال آزمودن ما از مسافت 16500کیلومتری و ارسال پیام از نیوزیلند هستند، این نه یک عمل فردی، بلکه سازمان‌یافته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش از سکوت رسانه‌های غربی در قبال تروریسم علیه مسلمان‌ها انتقاد کرد و گفت: اروپا درباره این مسئله ساکت است.
جمعه گذشته یک فرد مهاجم وابسته به گروه‌های راست افراطی به مساجد «النور» و «لینوود» در شهر «کرایست‌چرچ» نیوزیلند حمله کرد.
فرد مهاجم با حمله به مسجد النور در نیوزیلند نمازگزاران را به‌رگبار بسته و بیش از 41 نمازگزار را کشت و پس از آن به مسجد لینوود حمله کرد و 7 نمازگزار دیگر را نیز هدف قرار داد.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار : 28 اسفند 1397، کدخبر:،www.tasnimnews.com1972202
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
چشم پوشی از این جنایات واقعا غیرقابل بخشش اینهمه انسان مردن و هیچکس هیچ عکس العملی نشان نمیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین