پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
غلامرضا شریعتی گفت: متاسفانه مردم اندیمشک و دزفول بر سر محدوده بین دو شهرستان با هم درگیر شدند.

شعارسال:غلامرضا شریعتی گفت: متاسفانه مردم اندیمشک و دزفول بر سر محدوده بین دو شهرستان با هم درگیر شدند.

 غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با تایید و اعلام این خبر، اظهار کرد: متاسفانه چهارشنبه شب برخی شهروندان اندیمشکی و دزفولی بر سر محدوده این دو شهرستان با یکدیگر درگیر شدند.

او با بیان اینکه مردم شهرستان های دزفول و اندیمشک آرامش خود را حفظ کنند و اجازه دهند تعیین محدوده دو شهرستان از سوی مراجع قانونی صورت پذیرد، گفت: متشنج شدن اوضاع کمکی به حل مشکل پیش آمده نمی‌کند و تعیین محدوده بین دو شهرستان‌ از سوی کارشناسان وزارت کشور انجام می‌شود. بنابراین حفظ آرامش و وحدت مردم قطعا به سود همگان است.

شریعتی با اشاره به اینکه شوراهای تامین استان خوزستان، دزفول و اندیمشک تشکیل شده، اضافه کرد: قطعا با افرادی که بر طبل اختلاف افکنی می‌کوبند، به شدت برخورد می‌شود.

استاندار خوزستان در پایان افزود: این درگیری متاسفانه مجرب به مصدومیت تعدادی از مردم دو شهرستان شده است اما با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع تحت کنترل است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار1فروردین 98، کدخبر: 826294 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین