پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
وزیر صمت گفت: تا جایی که می‌توانیم قطعات خودرو را در کشور تولید می‌کنیم و اجازه واردات قطعات را از خارج نمی‌دهیم.
شعارسال: رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره وضع بازار خودرو در سال جدید گفت: ساماندهی بازار خودرو از چند ماه قبل و در سال ۹۷ شروع شده و برنامه جدید هم در این باره انجام شده است. برنامه‌ای تحت عنوان ساماندهی صنعت خودرو تدوین شده که با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

رحمانی افزود: یکی از کار‌های اساسی که در برنامه‌های این وزارتخانه وجود دارد، ساخت قطعات وارداتی خودرو در داخل کشور بوده که یکی از برنامه‌های ابلاغی است.

رحمانی گفت: تا جایی که امکان دارد و می‌توانیم قطعات خودرو را در کشور تولید می‌کنیم و اجازه واردات قطعات را از خارج نمی‌دهیم. خوشبختانه قطعه‌ساز‌ها هم از این موضوع بسیار استقبال کردند و در نمایشگاه‌های مربوطه شرکت داشتند و اعلام آمادگی کردند که ان‌شالله این قطعات را در داخل تولید کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در این وزارتخانه گفت: رویکرد‌های مختلفی که در این بیانیه تدوین شده است را ان‌شالله در این وزارتخانه اجرایی خواهیم کرد. بیانیه گام دوم با نامگذاری سال قابل تجمیع است. در شعار سال یعنی رونق تولید هم محور‌های بیانیه گام دوم اعم از فناوری، جوانگرایی و روحیه جهادی و ... وجود دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما برنامه‌ریزی کردیم آن رویکرد‌هایی را که در بیانیه گام دوم در حوزه وزارتخانه است به تفکیک اجرایی کنیم. برنامه‌ریزی برای اجرای بیانیه گام دوم در این وزارتخانه انجام شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 6 فروردین 1398 ، کدخبر: 6875271 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
همین الان به اسم کمبود چند برابر قیمت میفروشن وای به روزی که وارد هم نشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین