پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۸۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تشریح کمک‌های دولت به سیل‌زدگان از افزایش سقف آنها خبر داد.نوبخت گفت: برای هر واحد مسکونی تعمیراتی نیز تا سقف 5 میلیون تومان کمک بلاعوض و 15 میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت داده می‌شود. رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: واحدهای تجاری که خسارت‌دیدگی آن بیش از 50 درصد باشد از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.

شعار سالمحمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور دیشب در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران گفت: سقف تسهیلات بلاعوض سیل زدگان 10 تا 12 میلیون تومان شد.

وی افزود: به هر خانوار شهری سیل‌زده در مازندران تسهیلات 50میلیون تومانی ارزان‌قیمت پرداخت خواهد شد.

نوبخت گفت: برای هر واحد مسکونی تعمیراتی نیز تا سقف 5 میلیون تومان کمک بلاعوض و 15 میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت داده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: واحدهای تجاری که خسارت‌دیدگی آن بیش از 50 درصد باشد از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.

نوبخت افزود: برای کمک به کشاورزانی که مزارعشان دچار خسارت شد تا سقف 2 میلیون تومان کمک بلاعوض برای هر هکتار در نظر گرفته شده و برای هر هکتار باغ خسارت‌دیده هم 5 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی گفت: کمک بلاعوض برای هر رأس دام سبک 500 هزار تومان و دام سنگین 3 میلیون تومان خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 8 فروردین 98، کد خبر: 1977431، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
0
با این هزینه ها کسی که خونه اش تخریب شده با 12 میلیون باید چه کار گنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین