پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
در دسامبر سال ۲۰۱۸ تحقیقی توسط شرکت مول سافت Mulesoft انجام شد. هدف از این تحقیق بیشتر ارزیابی استراتژی دیجیتال صنایع مطرح در کشورهای مختلف بود. این تحقیق با مصاحبه با مدیران کشورهای امریکا، انگلستان، آلمان، هند، استرالیا، سنگاپور و چین انجام شده است و در اینجا تنها به چهار یافته مهم این پژوهش اشاره می‌شود.

: شعارسالدر دسامبر سال ۲۰۱۸ تحقیقی توسط شرکت مول سافت Mulesoft انجام شد. هدف از این تحقیق بیشتر ارزیابی استراتژی دیجیتال صنایع مطرح در کشورهای مختلف بود. این تحقیق با مصاحبه با مدیران کشورهای امریکا، انگلستان، آلمان، هند، استرالیا، سنگاپور و چین انجام شده است و در اینجا تنها به چهار یافته مهم این پژوهش اشاره می‌شود.

 ضمنا این تحقیق در طیف وسیعی از صنایع در بخش‌های عمومی و خصوصی انجام شده است.

اول، یکی از یافته‌های مهم این پژوهش این است که نود و هفت درصد از شرکت‌های مصاحبه شده در حال انجام پروژه‌ای برای تحول دیجیتال digital transformation هستند و تنها سه درصد پروژه نداشته‌اند.

 دوم، هشتاد و سه درصد از این پروژه‌ها به منظور بهبود اثر بخشی عملیات اجرایی شرکت بوده است.

 سوم، هفتاد و یک درصد از این پروژه‌ها اختصاص به بهبود ارتباط با مشتری بوده‌اند.

چهارم، استراتژی عمده این شرکت‌ها به طور جدی به پر کردن شکاف دیجیتال خود با جهان اختصاص یافته و عقب نماندن از رقابت‌های دیجیتال را مهمترین دغدغه خود دانسته‌اند.

در مجموع می‌توان گفت که حوزه دیجیتال، حوزه اصلی رقابت در جهان است و شرکت‌های ایرانی نیز در این میان استثنا نیستند. فکر می‌کنم زمان منتظر ماندن برای مشوق‌های دولتی و بهبود فضای کسب و کار کشور و یا اتخاذ استراتژی‌های تهاجمی به سمت اقتصاد جهانی دیگر وجود ندارد. شرکت‌ها خود باید آستین بالا بزنند و کسب و کار خود را روی وب ببرند و از ابزارهای دیجیتال برای ارتباط با مشتری بهره بگیرند. وارد فضای جهانی شدن، با توجه به کمبود ارز ، یکی از فرصت‌های بی‌نظیر برای شرکت‌های ایرانی است.

مرتضی ایمانی‌راد

منبع: ناظر اقتصاد


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری ایفنا ، تاریخ انتشار : 6 فروردین 1398 ، کدخبر:48929 ،www.ifnaa.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین