پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۹۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
حسام‌الدین آشنا در خصوص جلسه‌ای که عصر روز گذشته در محضر مقام معظم رهبری برگزار شد، گفت: این جلسه از هفته قبل در سطح معاون اول و اعضای ستاد مدیریت بحران کشور و مسئولان دستگاه‌های عملیاتی و اجرایی درگیر در امدادرسانی پیش بینی و هماهنگ شده بود و دکتر جهانگیری در جلسه حضور داشتند.
شعارسال: حسام‌الدین آشنا در خصوص جلسه‌ای که عصر روز گذشته در محضر مقام معظم رهبری برگزار شد، گفت: این جلسه از هفته قبل در سطح معاون اول و اعضای ستاد مدیریت بحران کشور و مسئولان دستگاه‌های عملیاتی و اجرایی درگیر در امدادرسانی پیش بینی و هماهنگ شده بود. دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور که با حضور میدانی در استان‌های درگیر سیل عهده‌دار هماهنگی بین‌دستگاهی و ارائه گزارش به رئیس محترم جمهور و مقام معظم رهبری هستند، در جلسه حضور داشتند.

مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به پیگیری‌ها و نظارت لحظه‌ای رئیس جمهور بر امدادرسانی به مناطق سیل زده گفت: دکتر روحانی روز گذشته از ساعات ابتدایی تا نیمه شب به دقت بر نحوه اجرا و مدیریت بحران نظارت و پیگیری داشته و در این خصوص با تمامی مسئولان ذی‌ربط اعم از استانداران استان‌های درگیر سیل و استان‌های معین و وزرای نیرو و راه که در استان‌های خوزستان و لرستان مستقر بودند، تماس داشته و دستورات لازم در خصوص تدابیر ضروری را صادر کرده‌اند.

عصر روز گذشته جلسه ویژه مقامات عالی رتبه کشور در نهاد‌های خدمت رسان در مناطق سیل زده در حضور رهبری برگزار شد. در این جلسه معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای کشور، نیرو، جهاد کشاورزی، راه، مسکن و شهرسازی، بهداشت، رئیس سازمان هلال احمر، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، فرماندهان کل سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی، رؤسای بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله حضور داشتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 14 فروردین 1398 ، کدخبر: 170009 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
0
0
رهبری با کسایی دیدار کردی کار می کنن :)
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین