پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هرچند شهردار تهران مسئولیت ایمنی خط ۶ را پذیرفته گفت: این مساله دلیلی برای رفع نواقص نیست و نمی‌توان نسبت به آن سکوت کرد.

شعار سال: محمد علیخانی در حاشیه نخستین جلسه شورای شهر تهران که به دلیل حضور تعداد زیادی از اعضای شورای شهر تشکیل نشد در ارتباط با ایمنی خط 6 مترو که امروز بخشی از آن با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد، اظهار داشت: شورا نقش نظارتی را باید به خوبی انجام دهد و نمی‌توان رفتار دوگانه داشت.

وی افزود: ایراداتی که در خط 7 وجود داشت و موجب توقف آن شد همان اشکالات در خط 6 نیز مورد توجه قرار نگرفته بود و نمی‌توان نسبت به این موضوع سکوت کرد.

علیخانی گفت: متاسفانه با تاخیر و عجله نسبت به افتتاح این خط اقدام کردند و این خط نیاز به 7 هواکش میان تونلی داشت که فقط یک هواکش برای آن در نظر گرفته شده است و در نامه‌ای ما این مساله را اعلام کردیم و درخواست کردیم که این مسئولیت را بپذیرند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران عنوان کرد: هرچند که شهردار تهران شخصاً مسئولیت این موضوع را پذیرفته ولی دلیل نمی‌شود که نواقص رفع نشود.

وی خاطرنشان کرد: در فرانسه و روسیه در مترو حوادثی رخ داده و آتش‌سوزی‌هایی به وقوع پیوسته است که سبب کشته شدن تعدادی از مسافران شده بنابراین از آنجایی که حادثه خبر نمی‌دهد باید نواقص رفع شود.

علیخانی تاکید کرد: رفع نواقص ضرورت دارد و ما وظیفه خود می‌دانیم که این مساله را اطلاع دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت پدال نیوز، تاریخ 18 فروردین 98، کد مطلب: 102086: www.pedalnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین