پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۳۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
رئیس فدراسیون فوتبال در تماس با سرمربی تیم ملی بانوان ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند برابر چین تایپه به پیروزی دست پیدا کند.

شعار سال: تیم ملی فوتبال بانوان که در مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ با تیم‌های چین تایپه، فلسطین و فیلیپین همگروه است برای صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها به پیروزی مقابل تیم چین تایپه نیاز دارد. ملی پوشان در دیدار نخست مقابل فیلیپین با نتیجه دو بر صفر بازی را واگذار کرد و تیم فلسطین را با نتیجه پرگل نه بر صفر شکست داد.

مهدی تاج در گفتگوی تلفنی با سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان عملکرد بازیکنان را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد تا در بازی برابر چین تایپه پیروز میدان شوند.

وی خطاب به مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با توجه به نتیجه تیم چین تایپه و فیلیپین، اگر برابر چین تایپه پیروز شوید، صعود خواهید کرد. انشالله در بازی برابر چین تایپه بهترین نتیجه را کسب کنید. من دوست داشتم که کنار شما باشم اما به دلیل پرواز مستقیم از مالزی به تهران این امکان وجود ندارد.

وی ادامه داد: شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون گزارشی از روند بازی بسیار خوبتان برابر فیلیپین و اینکه موقعیت هایتان به گل تبدیل نشد، ارائه کرد. باید تمام تلاش خود را برای بازی سوم انجام دهید. من پیگیر نتایج و شرایط شما در دوحه قطر هستم.

آزمون، سرمربی تیم ملی نیز ضمن تبریک به خاطر انتخاب تاج به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: برد برابر فلسطین را به شما تقدیم می‌کنیم و سعی‌مان بر این است با تمرکز بالا در بازی با چین تایپه بهترین عملکرد را کسب کنیم.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی انتخابی المپیک که به میزبانی قطر برگزار می‌شود، روز سه شنبه به مصاف تیم چین تایپه خواهد رفت و در صورت پیروزی برابر این تیم راهی مرحله بعد خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 18 فروردین 98، کد مطلب: 4583811: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین