پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
از زمان سیل در پلدختر استان لرستان تاکنون ۴۴ مورد زایمان بدون مرگ‌ومیر مادر و نوزاد صورت گرفته است.

شعارسال: از زمان سیل در پلدختر استان لرستان تاکنون ۴۴ مورد زایمان بدون مرگ‌ومیر مادر و نوزاد صورت گرفته است.

به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت،، معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به مناطق سیل‌زده استان لرستان در جلسه‌ای با حضور مدیران سلامت مادران و مامایی دانشگاه علوم پزشکی لرستان شرکت کرد.

در این جلسه پروین آستی - مدیر گروه مامایی دانشکده پرستاری و مامایی و مینا رحیمی - رییس گروه سلامت مادران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارشی از وضعیت سلامت مادران در مناطق سیل‌زده را به معاون رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه پیرامون نحوه خدمات مامایی، مشاوره بهداشت باروری و بیماری‌های عفونی زنان در مناطق آسیب‌دیده از سیل لرستان و بررسی راه‌های ارتقای کیفیت این خدمات بحث و گفتگو شد.

تاکنون ۴۴ مورد زایمان در پلدختر و روستاهای آن بدون مرگ و میر مادر و نوزاد در روزهای بحرانی با برنامه‌ریزی و رسیدگی مورد به مورد انجام شده است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری سلامت نیوز، تاریخ انتشار: 24فروردین 1398 ، کدخبر: 268387،www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین