پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر تا این لحظه حتی یک دلار کمک خارجی برای سیل دریافت نکرده است، گفت: به دنبال بسته بودن حساب سوئیفت و حساب ارزی هلال احمر در اثر تحریم‌ها، با وجود اعلام عددها و ارقام، مبلغی به حساب هلال احمر ایران واریز نشده است. علی اصغر پیوندی با اشاره به عملکرد هلال در سیل اخیر، با بیان اینکه سیل امسال بسیار ویرانگر بود، افزود: با این وجود کمک‌های غیر نقدی مثل پتو، چادر، ست بهداشتی و ... از کویت، ترکیه، آذربایجان، فرانسه، آلمان، ارمنستان، پاکستان و ... به ایران ارسال شده است.

شعار سال: رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر تا این لحظه حتی یک دلار کمک خارجی برای سیل دریافت نکرده است، گفت: به دنبال بسته بودن حساب سوئیفت و حساب ارزی هلال احمر در اثر تحریم‌ها، با وجود اعلام عددها و ارقام، مبلغی به حساب هلال احمر ایران واریز نشده است.

 علی اصغر پیوندی با اشاره به عملکرد هلال در سیل اخیر، با بیان اینکه سیل امسال بسیار ویرانگر بود، افزود: با این وجود کمک‌های غیر نقدی مثل پتو، چادر، ست بهداشتی و ... از کویت، ترکیه، آذربایجان، فرانسه، آلمان، ارمنستان، پاکستان و ... به ایران ارسال شده است.

وی با بیان این‌که خوشبختانه سیل در گلستان و مازندران فروکش کرده است، اظهار کرد: استان‌های لرستان، ایلام و خوزستان همچنان درگیر سیل هستند و تاکنون ۲۲۷ هزار نفر اسکان اضطراری داده شده‌اند که بیش از ۱۰۰ هزار نفر آنها در خوزستان هستند.

رییس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه تاکنون بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و یک ماهه و ۴۷ هزار چادر توزیع شده است، تصریح کرد: تیم‌های درمان اضطراری نیز به مراکز سیل زده فرستاده شده و کمک‌های مردمی بسیار گسترده‌ای نیز داشتیم. تا به امروز ۱۰۰ میلیارد تومان به سیل زدگان کمک مردمی شده است.

وی ادامه داد: ابعاد حادثه بسیار گسترده است و همچنان نیاز به کمک‌های مردمی داریم. تاکنون نیز بیش از ۳۰ میلیارد تومان کمک مردمی در قالب اقلام خوراکی، بسته‌های بهداشتی، موکب و غیره شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب تاریخ انتشار 24فروردین 98، کد خبر: 470374، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین