پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۳۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۱
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی جدید خبر داد و افزود: هموطنان در استان فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان‌های رضوی و جنوبی این هشدار را جدی بگیرند.

شعارسال: احد وظیفه گفت: سامانه هم‌اکنون فعال است و جنوب استان‌های بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان را در بر گرفته است و در بسیاری از این نقاط و خلیج فارس شاهد رگبار و رعد و برق هستیم.

وی گفت: انتظار داریم در ارتفاعات شمالی استان خوزستان بارش‌ها شدت گیرد. در چابهار و بندر جاسک بارندگی شدید پیش‌بینی شده و امکان سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد.

او افزود: امروز بعد از ظهر این سامانه خراسان رضوی و جنوبی را در بر می‌گیرد که در این مناطق نیز شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود. در استان کرمان و یزد نیز شاهد بارش باران و رگبار خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی تأکید کرد: در جنوب فارس، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، مناطق جنوبی خراسان رضوی و جنوبی امروز بعداز ظهر حجم بارش‌ها سنگین خواهد بود.

وظیفه گفت: توصیه می‌شود مردم و کشاورزان هشدارها را جدی بگیرند و پیگیر اخبار هواشناسی باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25فروردین1398 ، کدخبر: 1988534: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین