پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷
مديرکل حوزه رياست و روابط عمومي ديوان عدالت اداري گفت: موضوع شکايت راهور ناجا از شهرداري تهران درباره اخذ عوارض در محدوده طرح زوج و فرد در هيات عمومي ديوان در حال رسيدگي است.

شعار سال: محسن قائمي نسب افزود: چون در اين موضوع تقاضاي ابطال مصوبه‌اي شده است که شموليت عام دارد به شعب ديوان نمي‌رود و در هيات عمومي ديوان در حال رسيدگي است.
بهمن سال گذشته اداره حقوقي پليس راهور ناجا به هيئت عمومي ديوان عدالت اداري نامه‌اي به اين مضمون ارسال کرده بود: بر اساس بررسي‌هاي به عمل آمده و گزارش‌هاي مکرر از سوي سازمان‌ها و شهروندان، اخذ عوارض در محدوده طرح زوج و فرد در طول سال 97 علاوه بر اينکه موجب تضييع حقوق شهروندان شده، نارضايتي عمومي را نيز در پي داشته است.
خواهشمند است در راستاي اعمال اصل 173 قانون اساسي و ماده 10 قانون آئين دادرسي و تشکيلات ديوان عدالت اداري به اجحافي که در حق شهروندان در اين موضوع روا داشته شده، تظلم‌خواهي و رسيدگي شود.
پليس در اين نامه هشت دليل را براي اين اعتراض خود بيان داشته است: نارضايتي عمومي در بين شهروندان به علت تحميل هزينه‌هاي اضافي و غيرمنطبق با حقوق مکستبه رانندگان در استفاده از خودرو‌هاي شخصي، محدود کردن بهره‌مندي از مردم از خودروي شخصي علي‌رغم پرداخت عوارض خودرو توسط مالکان به صورت ساليانه به شهرداري، عدم انطباق تعدد جريمه با ارتکاب يک تخلف، عدم سازوکار مناسب و پيش‌بيني توسعه حمل و نقل عمومي جهت دسترسي مردم و کاهش زمينه استفاده از شهروندان از خودروي شخصي، عدم توسعه حمل و نقل عمومي و جايگزيني تاکسي‌ها و اتوبوس‌هاي فرسوده، عدم اجراي طرح ترافيک در روز پنجشنبه و افزايش ترافيک در سطح معابر، نارضايتي مردم به دليل عدم اطلاع‌رساني دقيق و اعمال نرخ‌نامه يکسويه بدون توجه به ميزان انطباق با تخلف و عدم هماهنگي با مراجع ذي ‌صلاح.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ 25 فروردین 98، کد مطلب: 20190414101025244: www.aryanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
شهرداری از هرجایی بتونه از مردم پول میگیره طرح ترافیک به شهرداری چه ربطی داره که عوارض بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین