پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
معاون وزیر ارتباطات گفت: از یک ماه آینده، موقعیت مکانی فرد تماس‌گیرنده به‌طور اتوماتیک برای اپراتور اورژانس ارسال می‌شود.روز گذشته فایل صوتی تماسیک کودک 6 ساله اصفهانی با اورژانس منتشر شد که در این فایل، کودکاز وضعیت وخیم حال مادرش پس از مصرف قرص خبر می‌دهد و تکنسین اورژانس را برای حضور در محل راهنمایی می‌کند.

شعار سال: روز گذشته فایل صوتی تماسیک کودک 6 ساله اصفهانی با اورژانس منتشر شد که در این فایل، کودکاز وضعیت وخیم حال مادرش پس از مصرف قرص خبر می‌دهد و تکنسین اورژانس را برای حضور در محل راهنمایی می‌کند.

پس از انتشار گسترده این خبر در سطح فضای مجازی، امروز امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت: صبح فیلم تماس کودک با اورژانس را دیدم، از ناراحتی بغضم گرفت. در حاشیه جلسه صبح با زیرساخت و سپس در حاشیه جلسه با وزیر بهداشت هماهنگ شد تا یک ماه آینده موقعیت فرد تماس‌گیرنده به‌صورت اتوماتیک به اورژانس‌ها داده شود.در ضمن وضعیت مادر اکنون خوب است.


تعداد بازدید : 4


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 26فروردین 98، کد خبر: 1990121، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین