پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
معاون درمان وزارت بهداشت و رییس سازمان اورژانس به عنوان نمایندگان ویژه وزیر بهداشت به مناطق سیل زده استان‌های گلستان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی اعزام شدند.علی عباسی، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره آخرین آمار فوتی‌های ناشی از سیلاب اخیر در مازندران به فارس گفت: سیلاب اخیر در استان ۵ قربانی گرفت. یک مورد خانم ۲۷ ساله در دارابکلا بوده که در مناطق بالادست غرق شد و پیکرش در مناطق پایین‌دست کشف شد. یک مرد نیز در محدوده خطیرکوه محور سوادکوه براثر ریزش سنگ جان خود را از دست داد. دو مورد دیگر نیز مربوط به برق‌گرفتگی به بهشهر بوده که در سیل اخیر و اتصالات برق جان خود را از دست دادند.

شعار سال: قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت و پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور به عنوان نمایندگان ویژه وزیر بهداشت جهت مدیریت و پیشگیری از بحران، تداوم رسیدگی و ارتقای خدمات بهداشتی درمانی به مردم سیل زده استان‌های گلستان، خراسان شمالی، مازندران و سمنان منصوب شده و برای ارزیابی روند ارائه خدمات به استان‌های سیل زده اعزام شدند.

علی عباسی، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره آخرین آمار فوتی‌های ناشی از سیلاب اخیر در مازندران به فارس گفت: سیلاب اخیر در استان ۵ قربانی گرفت. یک مورد خانم ۲۷ ساله در دارابکلا بوده که در مناطق بالادست غرق شد و پیکرش در مناطق پایین‌دست کشف شد. یک مرد نیز در محدوده خطیرکوه محور سوادکوه براثر ریزش سنگ جان خود را از دست داد. دو مورد دیگر نیز مربوط به برق‌گرفتگی به بهشهر بوده که در سیل اخیر و اتصالات برق جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به مفقود شدن یک مرد در دارابکلا، بیان کرد: همچنان این فرد مفقود است و اثری از او پیدا نشد.

وی اظهار داشت: دو تن نیز در منطقه مهدشت ساری روز گذشته براثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند که ضرورت دارد مسافرانی که وارد استان می‌شوند به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

گفتنی‌ست سیل طی روزهای ابتدایی سال ۹۸ استان‌های گلستان، خراسان شمالی، مازندران و سمنان را تحت تاثیر قرار داده و خساراتی را به مردم این مناطق وارد کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایران پزشکان تاریخ انتشار 2فروردین 98، کد خبر: 11268، www.iranmd.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
0
0
رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: ده استان هشدار سیلاب را دریافت کرده‌اند.

آقای اردکانیان،
هشدار کافی نیست بلکه وظیفه داریم تا بلا نازل نشده بدون فوت وقت:
1- سدها تخلیه گردد.
2- مسیر رودخانه‌ها پاکسازی شود.
3- هموطنان به اماکن امن انتقال یابند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین