پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
شنیده‌های حاکی است که آیدین مولازاده، عضو موظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی، ماهیانه حدود بیست میلیون حقوق دریافت کرده هر چند که در این شرکت حضور چندانی هم نداشته و همواره یا در صندوق بازنشستگی کشوری و یا در راهروهای مجلس مشغول رایزنی با نمایندگان مجلس بوده است.

شعار سال: شنیده‌های  حاکی است که آیدین مولازاده، عضو موظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی، ماهیانه حدود بیست میلیون حقوق دریافت کرده هر چند که در این شرکت حضور چندانی هم نداشته و همواره یا در صندوق بازنشستگی کشوری و یا در راهروهای مجلس مشغول رایزنی با نمایندگان مجلس بوده است.

آیدین مولازاده، با مدرک دکترای دامپزشکی، مدیرکل سابق امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری بوده که همین چندی قبل با توجه به اتمام مهلت قانونی سرپرستی و سه شغله بودن، از این سمت برکنار شد.

گفته می‌شود که او ارتباط نزدیکی با بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته و با فشار آنها هم به جمشیدتقی زاده، مدیر عامل معزول صندوق بازنشستگی کشوری تحمیل شده بود.

جدای از سمت‌های دیگر، مولازاده حکم بازرس ویژه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری را هم از تقی زاده، مدیر عامل قبلی صندوق مذکور دریافت کرده بود.

با این عقبه در توضیح، می توان متوجه شد که دلیل ناراحتی بعضی از نمایندگان مجلس از عزل آیدین مولازاده، مدیر سه شغله صندوق بازنشستگی کشوری چیست؟!


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی ، تاریخ انتشار: 7اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 2118608،www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
وقتی نظارتی نباشه معلومه که این داستانها پیش میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین