پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه تمامی سدهای استان پر شده است، گفت: در سال آبی جاری تاکنون ۵۹۰ میلی‌متر بارش در استان همدان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۰ درصد افزایش دارد.وی از پر شدن ظرفیت سد سرابی تویسرکان خبر داد.
شعار سال:مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه تمامی سدهای استان پر شده است، گفت: در سال آبی جاری تاکنون ۵۹۰ میلی‌متر بارش در استان همدان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۰ درصد افزایش دارد.

منصور ستوده با اشاره به اینکه ورودی سد اکباتان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در حال حاضر سد اکباتان به طور کامل پر شده به طوری‌که ظرفیت این سد ۳۵ میلیون متر مکعب است و ۱۰۰۰ لیتر در ثانیه برای مصارف شرب برداشت می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت سد آبشینه ۵ میلیون مترمکعب است، تصریح کرد: سد آبشینه از سرریز اکباتان پر شده و فعلاً برای شرب استفاده نمی‌شود.

ستوده خاطرنشان کرد: سد کلان ملایر با ۴۵ میلیون متر مکعب ظرفیت به طور کامل پر شده و ورودی این سد ۲۰ متر مکعب و خروجی آن نیز ۲۰ متر مکعب است.

وی از پر شدن ظرفیت سد سرابی تویسرکان خبر داد و افزود: سد سرابی تویسرکان با ۹.۲ میلیون متر مکعب کامل شده و در حال سرریز است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه ۸۵ درصد از ظرفیت سد شیرین سو نیز پر شده است، گفت: سد شنجور رزن در حال حاضر پر شده و ۵ میلیون متر مکعب آب دارد؛ همچنین از ۵ میلیون مترمکعب ظرفیت سد نعمت آباد اسدآباد ۴.۳ میلیون مترمکعب آن پر شده است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:7 اردیبهشت1398،کدخبر:98020703477،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین