پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۶
پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه نخستین همایش ملی کیفیت در فضاهای معماری و شهری در جمع خبرنگاران با بیان این‌که کمیسیون ماده 100 منبعی برای درآمدزایی شهرداری شده است که موجب کاهش کیفیت ساختمان‌ها می‌شود، اظهار کرد: حضور ما در دولت یک فرصت است که بتوانیم این گره را باز کنیم.
شعار سال : شهردار تهران با بیان این‌که امروز دو لایحه داریم یکی مالیات بر ارزش افزوده و یکی لایحه منابع مالی پایدار است، گفت: بالاخره باید مشخص کنیم که شهرهایمان را با چه منابعی از چه محلی اداره کنیم و این منابع حتما باید سالم باشد.
 پیروز حناچی، شهردار تهران امشب در حاشیه نخستین همایش ملی کیفیت در فضاهای معماری و شهری در جمع خبرنگاران با بیان این‌که کمیسیون ماده 100 منبعی برای درآمدزایی شهرداری شده است که موجب کاهش کیفیت ساختمان‌ها می‌شود، اظهار کرد: حضور ما در دولت یک فرصت است که بتوانیم این گره را باز کنیم.

شهردار تهران گفت: بالاخره باید مشخص کنیم که شهرهایمان را با چه منابعی از چه محلی اداره کنیم و این منابع حتما باید سالم باشد.

وی با اشاره به این‌که امروز دو لایحه داریم یکی مالیات بر ارزش افزوده و دیگری لایحه منابع مالی پایدار، اضافه کرد: امیدواریم با تصویب این دو لایحه تا حد زیادی امید داشته باشیم که هزینه‌های جاری شهرداری‌ها حداقل حل شود و تلاش ما رخداد این موضوع است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان،تاریخ انتشار:11 اردیبهشت1398،کدخبر:19296،eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین