پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۵۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
نشست "نقش سازمان ملل متحد در پیشگیری از جنایت نسل‌زدایی و ایجاد صلح در جهان" از سوی انجمن علمی حقوق دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

شعارسال: نشست "نقش سازمان ملل متحد در پیشگیری از جنایت نسل‌زدایی و ایجاد صلح در جهان" از سوی انجمن علمی حقوق دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

 این برنامه در دو بخش برگزار می‌شود که بخش نخست مربوط به سخنرانی و تبیین نقش سازمان ملل متحد در پیشگیری از جنایت نسل‌زدایی و ایجاد صلح در جهان و بخش دوم، نمایشگاه عکس همکاری سازمان ملل متحد و ایران و بزرگداشت برخی روزهای جهانی است.

در این نشست اساتید و صاحبنظران حقوق بین‌الملل از جمله دکتر ماریا دوتسنکو (رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران)، دکتر حسن سواری، دکتر محمدرضا ضیایی بیگدلی، دکتر ستار عزیزی، دکتر مرتضی شهبازی‌نیا و دکتر حوریه حسینی حضور دارند و در آن دکتر شهبازی‌نیا رئیس دانشکده حقوق و دکتر ماریا دوتسنکو سخنرانی خواهند کرد.

نشست "نقش سازمان ملل متحد در پیشگیری از جنایت نسل جدایی و ایجاد صلح در جهان" یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۵ تا ۱۹ در سالن میرحسینی دانشکده علوم انسانی و بخش نمایشگاه عکس در طبقه همکف دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار : 11اردیبهشت 98، کد خبر:98021105896 www.isna.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین