پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۲۹
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه بابک زنجانی هنوز نتوانسته وثیقه مناسب پرونده که 10 هزار میلیارد تومان است را بیاورد ، گفت: شعبه رسیدگی کننده به پرونده بابک زنجانی مشخص است و محرمانه نیست.

شعار سال: عصر روز پنجشنبه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه در دیدار با خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران که در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به قرار وثیقه بابک زنجانی اظهار داشت: وی هنوز نتوانسته وثیقه مناسب پرونده که ۱۰هزار میلیارد تومان است را بیاورد.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: هر زمان وثیقه تامین شد کارشناسی می شود و پس از آن تصمیم گیری لازم اتخاذ خواهد شد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای در پاسخ به اینکه چرا شعبه رسیدگی کننده به پرونده در دیوان عالی محرمانه است، گفت: شعبه رسیدگی کننده به پرونده مشخص است و به هیچ عنوان محرمانه نیست.

*
آمریکا عامل اصلی حمایت از تروریست است

در ادامه این مراسم معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه باید امروز عامل اصلی حمایت از تروریست و گروهک های منافقین شناسایی شود، افزود: بطور کلی ما دو دسته شهید و جانباز داریم یک دسته در جبهه های حق علیه باطل به مباشرت با صدام و حزب بعث شهید و جانباز شدند و دسته دوم شهدا و جانبازانی هستند که در داخل کشور به دست تروریست ها و گروهک های منافقین شهید شدند.

وی تاکید کرد: عامل اصلی این همه خساراتی که بر ما وارد شد و بزرگان، دانشمندان و اقشار مختلف مردم را از ما گرفت چه کسی بود؟ عامل اصلی که از منافقین و تروریست ها و صدام حمایت می کرد چه کسی بود؟ آیا به این شک دارید که در رأس همه این اتفاقات آمریکای جنایتکار بود.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه بیان داشت: اگر میخواهیم راه عزیزانمان را ادامه دهیم باید بدانیم دوباره چه کسی ممکن است بر نوامیس، اسلام ناب، جوانان و ارزشهای ما بتازد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای تصریح کرد: امروز باید دید آمریکا از چه کسانی حمایت می کند تا بر ارزش ها و اهداف شهدای اسلام بتازد. باید دید چه کسانی می خواهند جوانان را ناامید کنند و آنان را به جریان های مبتذل کشانده و به امنیت و استقلال کشور بتازنذ و ضربه وارد کنند؟

وی در ادامه تاکید کرد: امروز خانواده شهدا و جانبازان به کمک ما احتیاجی ندارند بلکه این ما هستیم که به شدت نیازمند دعای خیر و کمک آنها هستیم و وظیفه خادمان نظام به مردم و بویژه خانواده ایثارگران و شهدا این است که ارزش ها و اهدافی که به خاطر آن عزیزشان را از دست دادند پاس بدارند و اهداف مقدس و راه شهدا دنبال شود.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: همه باید آستین همتشان را بالا ببرند تا این اولویت حفظ شود و با مخاطره روبرو نشود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 3 تیر 95 ، کد مطلب: 5664987: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین