پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
یک خاخام صهیونیست در اظهاراتی سخیف و نژادپرستانه، یهود را نژادی برتر دانسته و گفت، اعراب باید برده ما یهودیان باشند.
شعار سال: یک خاخام صهیونیست در اظهاراتی سخیف و نژادپرستانه، یهود را نژادی برتر دانسته و گفت، اعراب باید برده ما یهودیان باشند.

 سخنان این خاخام صهیونیست در حالی مطرح می‌شود که سال پیش نیز در تیر ماه ۱۳۹۷، پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، قانون نژادپرستانه «کشور قوم یهود» را در پارلمان این رژیم به تصویب رساند. درکنار این، طرح برنامه معامله قرن از سوی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که با حمایت عربستان بحرین، امارات و مصر همراه شده، خبر از نشر یک اندیشه خطرناک مبتنی بر نژادپرستی دارد که می‌تواند این کشورهای مرتجع عرب را تحت‌الشعاع قرار دهد. از سویی برقراری روابط نزدیک میان رژیم‌های مرتجع عربی با صهیونیست‌ها نشان از عدم درک صحیح آنها از نقشه‌های رژیم اسرائیل و ماهیت نژادپرست این رژیم‌اشغالگر دارد. قدر مسلم این میزان ارتجاع عرب باعث وقیح‌تر شدن مقامات رژیم اسرائیل شده و قطعاً چالش‌ها و مشکلات سیاسی- امنیتی بسیاری را در آینده برای آنها ایجاد خواهد کرد. از سویی ضرورت اعمال تحریم‌های همه‌جانبه بر این رژیم از سوی محافل جهانی امری ضروری است؛ توجه به اینکه خطر بالقوه نژادپرستی رژیم صهیونیستی که در مصوبات کنست و اظهارات مقامات اسرائیل کاملاً آشکار بوده، که این خود بدترین نوع رژیم آپارتاید می‌باشد.

خاخام صهیونیست چه گفت؟

به گزارش ایسنا، «گیورا ردلر» خاخام صهیونیست در سخنانی توهین آمیز و نژادپرستانه اظهار داشته که: «ژن‌های اعراب بطور وراثتی دچار نقص بوده» و آنها ژن‌های معیوبی دارند به همین دلیل باید «برده یهودیان» باشند.

«گیورا ردلر»، خاخام مدرسه مذهبی «پسران داوود» واقع در شهرک عیلی است. این مدرسه به مرکزی برای تربیت نسلی از نژادپرست‌ها علیه اعراب، به ویژه فلسطینی‌ها، به دست خاخام‌ها مشهور است.

این خاخام صهیونیست با تایید تفکرات «آدولف هیتلر» رهبر آلمان نازی گفته: «هیتلر در نظریه خود محق بود و آنچه انجام داد صددرصد درست و در راستای تفکرات خاخام‌های ما است. «العازر کشتیل» رئیس‌مدرسه فرزندان داوود نیز در تایید سخنان نژادپرستانه ردلر گفته: «سروران یهودیان و بردگان اعراب هستند. برای اعراب بهتر است که برده یهودیان باشند و به‌خاطر این امر سعادتمند هستند. برده داری به لحاظ قانونی ملغی شد، اما ما برده داری را باز خواهیم گرداند.»

نژادپرستی در رژیم صهیونیستی نفوذ گسترده‌ای دارد، بطوری که این باور در میان رهبران سیاسی- نظامی و در موسسات آموزشی، خدماتی در فلسطین‌اشغالی ریشه دوانده است و بر ضد فلسطینی‌ها اعمال می‌شود.

کشورهای مرتجع عربی این روزها درحال خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها هستند! «معامله قرن» یکی از این خوش‌خدمتی‌هاست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1398، کدخبر: 955913 ، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
0
این نژادپرستی ها کی قرار تمام بشه و صلح درجهان فراگیر بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین