پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۷۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: طبق کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد متهمان پرونده پدیده، متهم به اخلال در نظام اقتصادی و مشارکت در کلاهبرداری از طریق فروش اوراق موسوم به سهام پدیده و همچنین تعدادی از متهمان به مشارکت در کلاهبرداری از طریق خرید و فروش اوراق موسوم به سهام پدیده شاندیز و تحصیل مال نامشروع متهم هستند.

شعارسال: حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: طبق کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد متهمان پرونده پدیده، متهم به اخلال در نظام اقتصادی و مشارکت در کلاهبرداری از طریق فروش اوراق موسوم به سهام پدیده و همچنین تعدادی از متهمان به مشارکت در کلاهبرداری از طریق خرید و فروش اوراق موسوم به سهام پدیده شاندیز و تحصیل مال نامشروع متهم هستند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: محاکمه متهمان پرونده معروف به پدیده در آینده نزدیک در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری موفق جلسات دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور؛ در مشهد و متعاقب برخورد قاطعانه با مفسدان و اخلال گران در نظام اقتصادی و صدور آراء سنگین برای متهمان این پرونده‌ها که موجب رضایت مندی افکار عمومی نیز شد، افزود: در آینده نزدیک شاهد برگزاری جلسه دادگاه متهمان پرونده موسوم به پدیده در دادگاه ویژه در مشهد خواهیم بود.

مظفری خاطرنشان کرد: پرونده موسوم به پدیده دارای سه متهم اصلی و تعداد زیادی متهم دیگر است که پس از طی تشریفات قانونی و انجام تحقیقات مقدماتی برای رسیدگی به دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران در نظام اقتصادی ارسال شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: طبق کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد متهمان این پرونده متهم به اخلال در نظام اقتصادی و مشارکت در کلاهبرداری از طریق فروش اوراق موسوم به سهام پدیده و همچنین تعدادی از متهمان به مشارکت در کلاهبرداری از طریق خرید و فروش اوراق موسوم به سهام پدیده شاندیز و تحصیل مال نامشروع متهم هستند.

وی با اشاره به روند رسیدگی به این پرونده عنوان کرد: پس از وصول گزارشات متعدد از ناحیه مراجع ذی صلاح قانونی از جمله سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اقدامات غیرقانونی و مجرمانه در این شرکت و عدم توجه مسئولان وقت شرکت نسبت به این تذکرات، اقدامات قانونی با هدف حفاظت از منافع سرمایه گذاران و سپرده گذاران و با رویکرد پیشگیری از گستردگی جرایم و تخلفات؛ با ممنوعیت تبلیغات اغواگرانه این شرکت، توسط مراجع قانونی آغاز و رسیدگی به مشکلات و مسائل شرکت پدیده ادامه پیدا کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: متأسفانه عدم توجه مسئولان این شرکت به تذکرات قانونی و عدم استفاده از فرصت‌های اعطایی برای جبران مافات؛ مشکلات متعددی را برای جمع زیادی از هموطنان عزیز بوجود آورد که در بسیاری از موارد این مشکلات بصورت تجمعات اعتراضی ظهور و بروز پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی در مبارزه با مفسدان اقتصادی اذعان کرد: برخورد قاطعانه و شجاعانه مجموعه قضایی با افراد موسوم به دانه درشت موجب امیدآفرینی برای مردم شده و انشاالله دستگاه قضایی استان خراسان رضوی در چهارچوب موازین قانونی و در راستای دفاع از حقوق عامه با متخلفان این پرونده نیز همچون پرونده‌های «پردیسبان» و «تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان» برخورد خواهد کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 14اردیبهشت 1398 ، کدخبر:474842 ،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
حالا زود بود میذاشتید یه چندسال دیگه راحت زندگی کنن بعد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین