پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
استاندار خراسان رضوی گفت: فرار سرمایه از این استان زیاد است زیرا فعالان اقتصادی بخشی از درآمد خود را از خراسان رضوی خارج می کنند و این در حالی است که کلید توسعه اقتصادی، سرمایه گذاران و کارآفرینان هستند لذا نباید فرار سرمایه صورت گیرد.
شعارسال:استاندار خراسان رضوی گفت: فرار سرمایه از این استان زیاد است زیرا فعالان اقتصادی بخشی از درآمد خود را از خراسان رضوی خارج می کنند و این در حالی است که کلید توسعه اقتصادی، سرمایه گذاران و کارآفرینان هستند لذا نباید فرار سرمایه صورت گیرد.

 علیرضا رزم حسینی روز شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی خراسان رضوی افزود: استاندار خراسان رضوی اساس کار را مبتنی بر معیشت مردم ذکر و بیان کرد: بر ما واجب است در استان همگرایی و هم افزایی برای رفع بخشی از مشکلات داشته باشیم.

وی ادامه داد: در همین چارچوب 12 منطقه اقتصادی در سطح خراسان رضوی از دیروز برای انجام کار ویژه اقتصادی مشخص شدند که برای هر یک از این مناطق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه داریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: با همکاری دستگاه قضا باید فضایی در خراسان بوجود آوریم که امنیت سرمایه گذاری افزایش یابد زیرا نباید فضایی ایجاد کرد که بهانه هایی برای مدیران به منظور عدم انجام کار بوجود آید. نمی خواهم استاندار جاریه باشم بلکه باید استان نمونه بسازیم.

وی افزود: آمده ایم در خراسان کار کنیم. به دنبال حذف هیچ جریانی نیستیم و با روش میانه روی کارها را به سرانجام می رسانیم. اشتغالزایی، رفاه مردم و تقویت بنیه فرهنگی منبعث از توسعه اقتصادی می بایست گسترش یابد.

* کنسرت بدون حاشیه سازی

استاندار خراسان رضوی در ادامه نشست با رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان به موضوع برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد نیز اشاره و بیان کرد: هیچکس با فحشا موافق نیست. اگر دستگاهی قرار است کنسرتی برگزار کند باید صفر تا صد قضیه را برعهده گیرد و حاشیه ایجاد نکند.

وی افزود: برای برگزاری کنسرت یا نباید مجوز داد یا می بایست مدیریت شود و تا آخر پای کار ایستاد. باید فضایی ایجاد شود که کنسرت های زیرزمینی برگزار نشود و افراد با خانواده در محیط امن از کنسرت موسیقی بهره مند شوند.

رزم حسینی ادامه داد: اصل کنسرت درست است اما با اقدامات غیراسلامی موافق نیستیم. در شورای فرهنگ عمومی استان باید سیاستهای فرهنگی خراسان رضوی سیاستگذاری شوند و هر کس وظیفه خود را انجام دهد.

* شرکت پدیده در مراحل نهایی

استاندار خراسان رضوی در دیار با رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی خراسان رضوی همچنین به موضوع شرکت پدیده شاندیز اشاره و بیان کرد: برای حل مشکلات این مجموعه و سهامداران پدیده اقدامات خوبی در دوره آقای رشیدیان استاندار پیشین صورت گرفته است.

وی افزود: این پروژه از اساس غیرقانونی تشکیل شده بود ولی با پیگیریهای صورت گرفته در دوره گذشته مراحل قانونی آن طی شده و به مراحل نهایی کار رسیده است.

رزم حسینی ادامه داد: موضوع شرکت پدیده مهم و دغدغه مردم است. اگر این دغدغه را به خوبی به سرانجام برسانیم اعتقاد مردم افزایش می یابد لذا به زودی نشستی در این خصوص با دادگستری برگزار خواهیم کرد تا با تدبیر، سهامداران پدیده به حق و حقوق خود برسند.

وی در ادامه همچنین تاکید کرد: هر چقدر همبستگی و همدلی بین دستگاههای اداری و دستگاه قضا بیشتر باشد مردم بیشتر بهره مند خواهند شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: معتقد به پیشگیری از وقوع جرم و حتی پیش بینی هستیم لذا آمادگی داریم شورای پیشگیری از وقوع جرم را با همکاری دستگاه قضا راه اندازی کنیم تا قبل از اینکه تخلفی صورت گیرد از وقوع آن جلوگیری شود.

* بزرگی دولت

وی همچنین اظهارداشت: نظام اداری کشور با کاستیهای جدی روبروست و دولتهای مختلف نیز نتوانسته اند مشکلات ریشه ای نظام اداری را حذف کنند که آثار آن آسیبهای اجتماعی و افزایش پرونده های قضایی است.

رزم حسینی افزود: با بزرگی دولت، کشور گران اداره و 85 درصد بودجه برای هزینه های جاری هزینه می شود.

وی بر لزوم تمرکززدایی تاکید و بیان کرد: تمرکززدایی مدتهاست در دستور کار دولتها قرار دارد اما محقق نشده است. البته در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به این موضوع شده و تمرکززدایی از تاکیدات رئیس جمهوری است.

* دعواهای سیاسی آفت نظام

استاندار خراسان رضوی در ادامه نشست با رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی خراسان رضوی همچنین گفت: جناحهای سیاسی و اختلافات منجر به ناکارآمدی نظام شده است. مخالف جریانهای سیاسی نیستیم ولی دعواهای سیاسی ما را از آرمانهای انقلاب دور می کند.

رزم حسینی افزود: فعالیت سیاسی وقتی منزلت دارد که خروجی آن رفاه مردم باشد. دورهمی سیاسی و دعواهای سیاسی ما را از هدف اصلی تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی باز می دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار29دی 97، کدخبر: 801778،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
وقتی سرمایه ازکشور خارج میشه از استان که چیز مهمی نیست که شمابخوای پیگیر باشین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین