پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۱۴۹
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
استاندار کرمانشاه بر اتمام بازسازی مناطق زلزله زده استان تا پایان سال جاری تاکید کرد.وی و افزود: طی تنها ۱۶ ماه حدود ۳.۵ میلیون مترمربع ساخت و ساز در این مناطق صورت گرفته که کار بی نظیری است.
شعار سال :استاندار کرمانشاه بر اتمام بازسازی مناطق زلزله زده استان تا پایان سال جاری تاکید کرد.
 هوشنگ بازوند در جلسه روز ۱۶ اردیبهشت ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان، با اشاره به گذشت ۱۶ ماه از روند بازسازی این مناطق گفت: ساخت ۲۹ هزار واحد و تعمیر ۶۶ هزار واحد که هریک بین ۹ تا ۱۶ میلیون تومان هزینه داشته است طی این مدت حقیقتاً کار بزرگی است.

وی روند بازسازی در مناطق زلزله زده استان را رکوردی بی سابقه در کشور دانست و افزود: طی تنها ۱۶ ماه حدود ۳.۵ میلیون مترمربع ساخت و ساز در این مناطق صورت گرفته که کار بی نظیری است.

بازوند افزود: انجام این حجم کار حقیقتاً جای تقدیر دارد و باید بطور ویژه از بنیاد مسکن و نیز مابقی دستگاه‌ها در این زمینه قدردانی کرد.

استاندار کرمانشاه بر اتمام بازسازی مناطق زلزله زده استان تا پایان سال جاری تاکید کرد و افزود: در همین راستا تمام دستگاه‌ها باید طوری برنامه ریزی کنند که پرونده بازسازی این‌مناطق پایان امسال بسته شود و کار باقی مانده نداشته باشند.

وی افزود: علاوه بر واحدهای مسکونی، باید ساخت مدارس، واحدهای تجاری و جایگاه‌های دامی پیگیری و همه تا پایان سال جاری تمام شود.

بازوند خاطرنشان کرد: ساخت مدارس، واحدهای مسکونی روستایی و جایگاه‌های دامی باید تا پایان شهریور ماه تکمیل شود.

وی به روند مطلوب بازسازی واحدهای مددجویان کمیته امداد هم اشاره کرد و افزود: تاکنون ساخت ۹۷ درصد این واحدها تمام شده و مابقی واحدها نیز به زودی به پایان می‌رسد.

وی افزود: عملکرد بهزیستی استان هم در این حوزه مطلوب است و این نهاد توانسته ۱۷ میلیارد تومان در این زمینه برای کمک به مددجویان از سازمان بهزیستی کشور دریافت کند که کار بزرگی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:17 اردیبهشت1398،کدخبر:98021708958،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین