پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۳۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
علی اکبر سلطانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: کار ساخت و ساز در مناطق زلزله زده استان کرمان به پایان رسیده و تمامی واحد‌های خسارت دیده در کوهبنان، راور و حتی بخش‌های شهرستان کرمان در زمان تعیین شده به مردم تحویل داده شده است.
شعار سال:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان از پایان کار ساخت و ساز در مناطق زلزله زده این استان خبر داد.
 علی اکبر سلطانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: کار ساخت و ساز در مناطق زلزله زده استان کرمان به پایان رسیده و تمامی واحد‌های خسارت دیده در کوهبنان، راور و حتی بخش‌های شهرستان کرمان در زمان تعیین شده به مردم تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه بحث مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها امسال به صورت بسیار جدی دنبال می‌شود، افزود: ساخت یک مسکن حداقل یک سال طول می‌کشد و ممکن است در این مسیر اجرای برخی مراحل اداری زمان بر باشد؛ اما در واقعیت این تلاش‌ها برای اجرای با کیفیت، اعمال کنترل و نظارت برای ساخت مسکن است.

مدیرکل بنیاد مسکن از تلاش برای کاهش بروکراسی اداری خبر داد و گفت: مصوبه تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی مسکن روستایی اخذ شده و به زودی به بانک‌های عامل در استان کرمان ابلاغ می‌شود که با ظرفیت ۱۵ هزار واحد شروع می‌شود.

سلطانی نژادتصریح کرد: این وام‌ها قرض الحسنه و با ۴ درصد کارمزد هستند و در شرایط اقتصادی کنونی کمک بسیار خوبی به شمار می‌آیند.

وی با اشاره به افزایش ۶۲ درصدی مبلغ تسهیلات واحد‌های روستایی بیان داشت: تسهیلات مسکن روستایی تنها تسهیلاتی هستند که همگان اذعان دارند که در محل خودش هزینه می‌شود و هیچ انحرافی در هزینه کرد آن وجود ندارد. این مساله یک دارایی برای ما ایجاد می‌کند که در اقتصاد ملی نقش آفرین است ضمن اینکه یک واحد مسکونی مقاوم احداث می‌شود که یک یا دو نسل می‌توانند از آن استفاده کنند.

سلطانی نژاد با بیان اینکه امسال بخش عمده‌ای از کشور و استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه خوزستان به کمک استان‌های سیل زده شتافتند، بیان کرد: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان در این بحث ورود کرد و بعد از امداد و نجات در زمینه بازسازی معین هستیم. بر این اساس یک واحد محلی اداری در حمیدیه تجهیز کرده ایم و مجرب‌ترین نیرو‌ها در این واحد مستقر شده اند و به شخصه هر ۱۰ روز یک بار در منطقه حضور پیدا می‌کنم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: کار با جدیت در حال انجام است و مدیریت امور در شهرستان حمیدیه با استان کرمان است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:7خرداد1398،کدخبر:6948119،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
یعنی الان کرمان همه جاش اوکی مردم همه خونه دارن کسی تو چادر و بی خانمان نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین