پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۳
رییس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از پایان بازسازی واحدهای مسکونی روستایی مناطق زلزله زده استان خبر داد. علی فولادی با اشاره به تخریب ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در زلزله سال ۹۶، گفت: بلافاصله بعد از عملیات امداد ونجات و اسکان موقت، کار بازسازی واحدها شروع شد و امروز بعد از گذشت کمتر از دو سال تمام واحدهای مسکونی روستایی تخریبی، بازسازی شده است.

شعار سال: علی فولادی با اشاره به تخریب ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در زلزله سال ۹۶، گفت: بلافاصله بعد از عملیات امداد ونجات و اسکان موقت، کار بازسازی واحدها شروع شد و امروز بعد از گذشت کمتر از دو سال تمام واحدهای مسکونی روستایی تخریبی، بازسازی شده است.

وی افزود: در بحث ساخت و ساز تلاش بر این بود که از تهدید زلزله فرصت بسازیم، لذا در کنار ساخت واحدهای تخریبی، واحدهای فرسوده مناطق روستایی نیز در جریان بازسازی قرار گرفتند.

فولادی تصریح کرد: خوشبختانه با همت صورت گرفته امروز ۲۳ هزار و ۱۸۲ واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده که معادل حدود دو برابر واحدهای تخریب شده در زلزله است.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به روند مطلوب بازسازی در شهرهای زلزله زده استان نیز اشاره کرد و افزود: در شهرها نیز از مجموع ۳۹ هزار و ۹۹۳ واحدی که شروع به ساخت کرده‌ایم، کار ساخت ۳۰ هزار و ۱۱۴ واحد به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مابقی واحدها نیز عمدتاً در مراحل پایانی و تکمیلی قرار دارند.

این مسئول با اشاره به وجود ۶۵۰۰ واحد تخریبی در شهر سرپل ذهاب، گفت: تاکنون ساخت ۹ هزار واحد در این شهر آغاز شده و در مجموع ساخت پنج هزار واحد به پایان رسیده است.

فولادی یادآور شد: تعمیر تمام ۶۶ هزار و ۸۳۳ واحد خسارت دیده در مناطق زلزله زده استان نیز به پایان رسیده است.

به گفته رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با توجه به بسته شدن پرونده بازسازی مناطق روستایی زلزله زده و همچنین پایان تعمیر واحدهای خسارت دیده و با توجه به روند مطلوب ساخت واحدهای شهری، پرونده بازسازی مناطق زلزله زده استان تا پایان امسال بسته می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 12تیر 98، کد خبر: 98041206232، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین