پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۶۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
رئیس شورای شهر بیرجند گفت: شورای شهر نمی‌تواند در اتصال بلوار رجایی به صیاد رأساً تصمیم‌گیری کند و فقط می‌تواند پیشنهاد را به مشاور ترافیکی بدهد.
شعارسال:رئیس شورای شهر بیرجند گفت: شورای شهر نمی‌تواند در اتصال بلوار رجایی به صیاد رأساً تصمیم‌گیری کند و فقط می‌تواند پیشنهاد را به مشاور ترافیکی بدهد. در پی ثبت سوژه«لزوم اتصال بلوار شهید رجایی بیرجند به بلوار صیاد شیرازی» درسامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤول مربوطه پیگیری کرد.

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهردار بیرجند چندی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص، گفت: اتصال بلوار شهید رجایی به بلوار صیاد شیرازی فعلا جزو دستور کار اجرایی شهرداری نیست چون برای شهر بیرجند و مباحث ترافیکی مشاور جامع ترافیکی انتخاب و مشاور مربوطه شهر بیرجند را بررسی می‌کند.

پس از انتشار این مطلب شهروندان بیرجندی در پاسخ به جواب مسؤول مربوطه اعلام کردند: این طرح حدود 8 سال پیش مطرح شده بود که متأسفانه هنوز به بهره‌برداری که هیچ به کلنگ‌زنی هم نرسیده است!

پس از انتشار این مطلب خبرنگار فارس در پی یافتن صحت این قضیه با رئیس شورای شهر بیرجند تماس گرفته و سرانجام موفق به مصاحبه با وی شد.

ابراهیم تقی‌زاده با بیان اینکه این موضوع را باید بررسی کنم، بیان داشت: از نظر طرح جامع ترافیکی باید مشاور ترافیکی و حوزه مربوطه این موضوع را تأیید و سپس ببینند آیا این پروژه جزو برنامه‌هایشان است یا خیر؟

وی با اعلام اینکه این مبحث را بررسی می‌کنم که آیا همچنین مصوبه‌ای قبلا وجود داشته و آیا ابلاغ شده، تصریح کرد: اگر چنین مصوبه‌ای باشد حتما باید نظر مشاور ترافیک در آن دیده شود.

رئیس شورای شهر بیرجند اضافه کرد: شورای شهر نمی‌تواند رأساً در این خصوص تصمیم‌گیری کند و فقط می‌تواند پیشنهاد را به مشاور ترافیکی بدهد.

پس از این مصاحبه کوتاه خبرنگار فارس با رئیس شورای شهر قرار بود دو روز بعد از این مصاحبه یعنی روز سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه نتیجه نهایی را به خبرنگار فارس گزارش دهد که علی‌رغم پیگیری‌های متعدد خبرنگار فارس و تماس‌های مکرر موفق به دریافت پاسخ نشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار19 اردبیهشت 98، کدخبر: 13980217001165، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
مدیریت شهری امر بسیار مهمی است که باید در تمام امور شهری رعایت شود و خدمات رسانی شهری به صورت کامل به شهروندان ارائه شود پس تصمیم گیری این موضوع باکیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین